  • Data: 2017-04-26 20:10:01
    Temat: Re: przymiarka do drukarki 3D
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 26 kwietnia 2017 19:52:13 UTC+2 użytkownik niepełnosprawny
    intelektualnie 'POPIS/EU napisał:
    > czy Ktoś zechciałby mi coś napisać o drukarkach 3D?
    > to są jakieś koszmarne koszty?
    Nie, za polska wyplate kupisz.

    > w czym projektować?
    W programach 3d które potrafia eksportować do formatu obsługiwanego rpzez soft
    drukarki. Pewnie jakis blender czy inny freecad lub autocad ogarnie.

    > czy lepiej kupić drukarkę, czy po prostu zrobić projekt i wydrukować u
    > gości z allegro?
    IMHO lepiej u ludków z allegro.

    > za wszelkie informacje - dzięki!

    Drukarki 3d to temat rzeka. Niby fajne ale jak sie człowiek przyjrzy to problemów z
    którymi sie trzeba zmierzyć - masa.

    A to jakas kalibracja sie rozjechala, a to program do projektownaia 3d wymaga sporego
    doswiadczenia aby jakas tam sobie bryłe wyklikać, a to niby drukuje ok ale trwa to
    godziny. A to niby tanie miało być a już 3 lub 4 tysiąc człowiek wydał i tylko jakeś
    kółka zębate wydrukował...

    Oczywiście przekoloryzowuje ale jak badałem temat to drukarka 3d jest gorsza w
    ogarnieciu niz frezarka cnc z allegro. Niby elementy robi sie fajne ale aby zrobic
    samemu trzeba sie nieco naklikac w programach 3d.

    Taka moja subiektywna opinia jako ludka co frezarke cnc pogania i jest z niej
    zadowolony.