  • Data: 2019-09-18 15:23:28
    Temat: Re: przypomniało mi się...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:33acedd6-a0db-40bb-955b-71edcc1a94b8@go
    oglegroups.com...
    W dniu środa, 18 września 2019 15:10:42 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

    >Takie to ja pamiętam. Ale to raczej bliżej lat 90tych

    No jak widac - pierwsza w Krakowie.

    >A ja pociągami jeździłem już w latach 70 tych
    >Ojciec kupę lat na parowozach jeździł to trochę kraju z nim
    >zwiedziłem w kabinie parowozu

    przypomnialo mi sie
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Ternion

    i taki datownik jak na zdjeciu
    https://forum.dobreprogramy.pl/t/kartonikowe-bilety-
    w-pkp/470465/3

    Ale to na mniejszych stacjach, gdzie tych kilkadziesiat gotowych
    biletow starczalo.
    We Wroclawiu mieli jakies maszyny do drukowania ... czysto
    mechaniczne.

    J.