    From: "Ergie" <e...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: punkty za jazde na zderzaku i zajechanie drogi
    Date: Tue, 29 Oct 2013 09:29:43 +0100
    <l4do37$2lk$1@node1.news.atman.pl> <l4dop2$252$18@dont-email.me>
    <l4du21$931$1@node1.news.atman.pl>
    <526a8689$0$2300$65785112@news.neostrada.pl>
    <l4l5ug$kqv$1@node1.news.atman.pl> <l4l9h5$mbh$1@node2.news.atman.pl>
    <l4lc8r$p3c$1@node2.news.atman.pl> <l4lku9$2b8$1@node2.news.atman.pl>
    <l4lp1h$6js$1@node2.news.atman.pl> <l4lv5p$cpc$1@node2.news.atman.pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości grup

    > Oooo, jaki ładny foch po zbiciu argumentów...

    Zmieniłeś temat dyskusji i chcesz dyskutować o oczywistej oczywistości -
    mnie to nie bawi.

    > Ależ twierdzisz - twierdzisz, że jazda "wolniej niż inni" (zwłaszcza
    > poniżej limitu) to ZAWSZE utrudnianie ruchu podpadające pod paragraf.

    Najwyraźniej nie rozumiesz tekstu pisanego. Ja nie twierdzę żre taka jazda
    to _zawsze_ utrudnianie ruchu i wielokrotnie w tym wątku to prostowałem.

    > Ale są ludzie starsi, z gorszym refleksem i wzrokiem, którzy dla własnego
    > i innych bezpieczeństwa muszą jeździć wolniej. Ty chcesz ich wyeliminować.

    Nie chcę nikogo eliminować, ale po raz kolejny masz problem z czytaniem ze
    zrozumieniem.

    > Tak samo ktoś zaziębiony gorzej kontaktuje - ale do roboty musi jechać.

    ROTFL. Pijany tez jakoś do domu "musi" wrócić...

    > Zafundujesz wszystkim takim szoferów?

    Zafundujesz mi wczasy na Hawajach?

    [ciach]

    > Wiesz, tobie może wszystko jedno którym zjazdem zjedziesz. Ja jednak wolę
    > wybrać zjazd WŁAŚCIWY. Nawigacja nie zawsze staje na wysokości zadania,
    > zwłaszcza że nawigacja nie jest obowiązkowym wyposażeniem.

    Jeśli nie potrafisz znaleźć właściwego zjazdu nie blokując ruchu albo nie
    hamując gwałtownie to oddaj prawo jazdy.

    [ciach]

    > Wg twojej "logiki" w ogóle znajdowanie się na drodze to utrudnianie życia
    > innym.

    I po raz kolejny problem z czytaniem ze zrozumieniem.

    > Ty powinieneś oddać maturę. Czy może wręcz egzamin do gimnazjum, gimbusie.

    O i zaczęły się wyzwiska. Nie dziwi mnie to jest to naturalna reakcja ludzi
    prymitywnych którzy jak czegoś nie rozumieją i dotrze do nich że nie mieli
    racji to zaczynają wyzywać.

    Ulżyło Ci? To dobrze! Miłego dnia!

    Pozdrawiam
    Ergie