-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Cavallino <c...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: pytanie o ciągnik siodłowy TIR
Date: Sat, 30 Jul 2016 06:23:58 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 25
Message-ID: <nnha4q$pc6$1@node1.news.atman.pl>
References: <5799c761$0$12543$65785112@news.neostrada.pl>
<nng1hn$uc9$2@node2.news.atman.pl>
<579b8f9e$0$12557$65785112@news.neostrada.pl>
<2...@g...com>
<pwqzst0pqvnx$.tb2vz5z6egi5.dlg@40tude.net>
NNTP-Posting-Host: d145-126.icpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1469852634 25990 109.173.145.126 (30 Jul 2016 04:23:54
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 30 Jul 2016 04:23:54 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
Thunderbird/45.2.0
In-Reply-To: <pwqzst0pqvnx$.tb2vz5z6egi5.dlg@40tude.net>
X-Antivirus: avast! (VPS 160729-1, 29.07.2016), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2586213
[ ukryj nagłówki ]W dniu 30.07.2016 o 00:52, J.F. pisze:
> Dnia Fri, 29 Jul 2016 11:34:27 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder
> napisał(a):
>> Akurat on najmniej rozjezdza.
Pierdzielenie bez ładu i składu - jak to u drobia zazwyczaj.
>>Zobacz jakie ma w stosunku do
>> osobowego ogromne kola. Ciagnik przesadnie ciezki nie jest. Nacisk
>> na centymetr kwadratowy ma kilka razy mniejszy od osobowego.
Pierdzielenie bez ładu i składu - jak to u drobia zazwyczaj.
Jakieś dane na ten temat?
>
> Osobowe ma w oponach 2-2.5 at, a taki ciagnik ? Ze 6 chyba ...
>
>> Gum pewno tez nie pali jak rusza.
>
> 500 koni pod pedalem, lekki - moze jednak pali ? :-)
A już na pewno wyrywa podłoże metrami przy każdym skręcie, zwłaszcza z
przyczepą/naczepą.
Następne wpisy z tego wątku
- 30.07.16 11:15 Tomasz Pyra
- 30.07.16 11:31 J.F.
- 30.07.16 11:53 cef
- 30.07.16 13:40 Tomasz Pyra
- 30.07.16 14:04 giecik
- 30.07.16 15:16 Zenek Kapelinder
- 30.07.16 21:38 Wiesiaczek
- 30.07.16 23:03 Tomasz Pyra
- 31.07.16 00:01 __Maciek
- 31.07.16 03:56 Iguan_007
- 31.07.16 07:58 Shrek
- 31.07.16 10:17 Tomasz Pyra
- 31.07.16 19:16 RoMan Mandziejewicz
- 31.07.16 22:12 J.F.
- 05.08.16 15:46 j...@i...pl
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-05-17 Bieruń => Administrator i wdrożeniowiec Lotus Notes/Domino <=