-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin2!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrad
a.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Subject: Re: pytanie o ciągnik siodłowy TIR
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.84pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <5799c761$0$12543$65785112@news.neostrada.pl>
<nng1hn$uc9$2@node2.news.atman.pl>
<579b8f9e$0$12557$65785112@news.neostrada.pl>
<2...@g...com>
Date: Sat, 30 Jul 2016 11:15:15 +0200
Message-ID: <114aon3ry0rap$.17z2g9b0625r2$.dlg@40tude.net>
Lines: 10
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 89-77-179-152.dynamic.chello.pl
X-Trace: 1469870189 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 12547 89.77.179.152:6855
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2586216
[ ukryj nagłówki ]Dnia Fri, 29 Jul 2016 11:34:27 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder napisał(a):
> Ciagnik przesadnie ciezki nie jest. Nacisk na centymetr kwadratowy ma kilka razy
mniejszy od osobowego.
Może niezgodnie z intuicją, ale nacisk na centymetr kwadratowy (czyli
ciśnienie wywierane na nawierzchnie) zależy tylko od ciśnienia w oponach, a
niezależny jest od masy.
Dlatego ciągnik siodłowy który ma w oponach kilka razy wyższe ciśnienie,
też działa na nawierzchnie kilka razy wyższym ciśnieniem.
Następne wpisy z tego wątku
- 30.07.16 11:31 J.F.
- 30.07.16 11:53 cef
- 30.07.16 13:40 Tomasz Pyra
- 30.07.16 14:04 giecik
- 30.07.16 15:16 Zenek Kapelinder
- 30.07.16 21:38 Wiesiaczek
- 30.07.16 23:03 Tomasz Pyra
- 31.07.16 00:01 __Maciek
- 31.07.16 03:56 Iguan_007
- 31.07.16 07:58 Shrek
- 31.07.16 10:17 Tomasz Pyra
- 31.07.16 19:16 RoMan Mandziejewicz
- 31.07.16 22:12 J.F.
- 05.08.16 15:46 j...@i...pl
- 05.08.16 17:36 re
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-05-17 Bieruń => Administrator i wdrożeniowiec Lotus Notes/Domino <=