-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt
-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Subject: Re: pytanie o ciągnik siodłowy TIR
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <5799c761$0$12543$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@4...net>
<no6q2u$6vj$1@node2.news.atman.pl>
<hfcb9h27xufi.lmwbgvzarltm$.dlg@40tude.net>
<no7l23$n7o$1@node1.news.atman.pl>
<57a84ac3$0$653$65785112@news.neostrada.pl>
<noa7hl$ehk$1@node2.news.atman.pl>
<a...@4...net>
<noc8r1$d0i$1@node2.news.atman.pl> <nocqj6$vjl$1@node2.news.atman.pl>
<nod84r$dgv$1@node2.news.atman.pl> <nof1vi$93g$1@node1.news.atman.pl>
<nofmla$pve$1@node2.news.atman.pl> <noi6di$hks$2@node1.news.atman.pl>
<noid73$bmk$1@dont-email.me> <noierc$qia$1@node1.news.atman.pl>
<noijbt$1v3$1@dont-email.me> <noikuh$1f9$2@node1.news.atman.pl>
<noilep$9e9$1@dont-email.me> <noir0k$sq3$1@node2.news.atman.pl>
<1qhbdsxbnvhbn.hm1prx46n6sm$.dlg@40tude.net>
Date: Fri, 12 Aug 2016 16:31:26 +0200
Message-ID: <80p6obyq7sqw$.3chg6rdpxvcu.dlg@40tude.net>
Lines: 9
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
X-Trace: 1471012276 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 15209 82.143.187.50:60540
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2587046
[ ukryj nagłówki ]Dnia Fri, 12 Aug 2016 01:22:07 +0200, Tomasz Pyra napisał(a):
> Najdziwniejsze, że jeszcze nikt nie przybiegł tu z rzeczywistymi wynikami
> badań styku opony z jezdnią, gdzie istotnie to takie dokładnie 1:1 nie jest
Za duzo roboty. Wiesiaczek niech zmierzy :-)
Chyba, ze uproszczona metoda, to moze sie skusze :-)
J.
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-05-17 Bieruń => Administrator i wdrożeniowiec Lotus Notes/Domino <=