    Subject: Re: radiomagnetofon z auto repeat
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Mirek <m...@n...dev>
    Date: Mon, 17 Feb 2020 17:43:58 +0100

    On 17.02.2020 13:48, yabba wrote:

    > Ja znam funkcje wyszukiwania utworu, Auto Reperat, Scan itp. działające
    > na zasadzie wykrywania ciszy na kasecie.

    Ale to raczej nie ta epoka. W tamtym wszystko było elektromechaniczne.
    Pamiętam z resztą, że klawisze same się wciskały, co robiło niesamowite
    wrażenie.
    Ten egzemplarz z aukcji wygląda mi na pozbawiony tej funkcji: Ma jeden
    licznik, i u góry za klawiszami transportu powinien być jeszcze jeden
    klawisz do obsługi auto repeat.
    To zdjęcie znalazło mi Google na hasło "auto repeat system cassette".
    Nie pamiętałem firmy ani tym bardziej modelu.
    Czy ten model, ewentualnie coś innego "Fair Mate" mogły być dostępne w
    Pewex-ie?

    --
    Mirek.