    From: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: rejestracja auta w innym miescie niz zameldowanie
    Date: Mon, 20 Apr 2015 14:20:04 +0200

    Dnia 2015-04-19, o godz. 22:04:16
    Artur Miller <n...@n...com> napisał(a):

    > a co gdy nie mam miejsca zameldowania?

    Samochód może zarejestrują jak będę znali prawo i odróżniają miejsce
    zamieszkania od miejsca zameldowania. Z innymi rzeczami też może być
    ciekawie. Kilka lat temu zdarzyło mi się zdawać kolejną kategorię w
    WORD na Odlewniczej w Warszawie. W kolejce do złożenia dokumentów stał
    kilka miejsce przede mną młody facet. Okazało się że nie ma meldunku -
    tłumaczył że wymeldowała go matka jak był na studiach, meldunek czasowy
    w akademiku mu się skończył i jest na lodzie. W ustawie jest mowa o
    miejscu zamieszkania ale wielu urzędników utożsamia to z meldunkiem. I
    dyrektor WORD zabronił przyjmowania dokumentów bez ważnego miejsca
    zameldowania. I dokumentów mu nie przyjęto mimo że miał skończony kurs
    i według ustawy o kierujących pojazdami liczy się miejsce zamieszkania
    a nie zameldowania. W efekcie jest jak w urzędzie skarbowym:
    interpretacja przepisu zależy od urzędnika. I kop się z koniem...

    Zdrówko