    From: "Michal M. Lechanski" <m...@d...eu>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: retusz - miedzy PS, a Inpaint
    Date: Wed, 21 May 2014 14:44:16 +0100

    On 21/05/2014 14:19 Mariusz [mr.] wrote:
    > My tu mówimy o wysoce zaawansowanych algorytmach retuszu -
    > automatyczna domalówka/healing obszaru na podstawie analizy obszaru
    > sąsiedniego - coś na kształt automatycznego usuwania postaci z kadru. ;)

    w czasach gdy próbowałem Photoline to był to program do "wszystkiego"
    ale akurat wywoływanie rawów mu szło najgorzej. O czym zresztą pisałem

    > Jeżeli Photoline ma coś w tym rodzaju - będę (będziemy? :)
    > wdzięczni za info. :)

    a to już będziesz musiał poszukać sam. Nigdy nie używałem Photoline do
    celów "produkcyjnych". Podałem tutaj ten program ponieważ jest to jakaś
    (sporo tańsza) alternatywa dla Photoshopa. Dodam tylko jeszcze, że
    program obsługuje akcje, więc może któryś z użytkowników udostępnił
    jakieś automaty...

    P.S. Musiałem chyba ominąć w dyskusji to wymaganie o zaawansowanych
    algorytmach. Przepraszam...

    --
    M.