-
Data: 2017-05-22 14:04:18
Temat: Re: rozdziewiczylem 13-tke
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]"Trybun" <c...@j...ru> wrote in message
news:5922a1f7$0$5150$65785112@news.neostrada.pl...
>>> Stare Audi sąsiada (chyba B2) do niego podchodząc potrzeba 3 kluczy 10,
>>> 13 i 17ka i faktycznie dominująca jest 13tka.
>> No kurde - jaja.
>> Dziś chcę zdjąć ramie wycieraczki, aby wymienić pęknięty plastik pod
>> przednią szybą (jak się on fachowo nazywa?) bo mi się woda leje do filtra
>> pyłkowego/kabiny i do wentylatora dmuchawy...
>> Zgadnij jakie nakrętki użyli do przymocowania ramienia wycieraczki?
>> Tak, zgadłeś... 13mm :-)
>
> O ile się nie mylę - nazywają to "podszybiem". Jeżeli chodzi o Passata to
> nie muszę zgadywać jakim kluczem odkręca się wycieraczki. Taka
> ciekawostka - parę dni temu wyciągałem przewód od wspomagania przy
> Matriksie. Bez 4 kluczy o różnych rozmiarach nie da się wyciągnąć tego
> przewodu. I to tylko jeżeli chodzi o ich rozmiar, rodzajów kluczy kluczy
> także potrzeba kilku.
Podszybie, rynienka - różnie chyba widuję.
Matrix to w oógle auto z tych nowych wynalazków Toyoty. Jak też Sciony.
>>> Dużo nowszy Passat brata -
>>> tu już lepiej zaopatrzyć się w cały zestaw kluczy. BMW3 w średnim wieku
>>> - to samo - bez całego zestawu lepiej nie podchodzić. Tak więc trudno
>>> mówić o popularnym rozmiarze klucza w nowszych niemieckich autach.
>> Ten mój 2004 chyba do tych Twoich "nowszych" nie zaliczasz? ;-) Bo gdzie
>> nie popatrzę tam 13-tka :-)
>>
>
> 2004 to tez dziadek, ale gdy go skonfrontujemy z takim Audi sąsiada, to
> już nowizna. Owo Audi powstało w końcu lat 70ych ubiegłego wieku.
> Zadziwiająca sprawa - tym autem lepiej mi się jeździ niż tymi
> współczesnymi. Jest dla kierowcy jak dobrze dopasowane rękawiczka
> do dłoni, a nie ma nawet wspomagania kierownicy..
Czy to może było Audi 5000? "Vorsprung durch Technik"
Stare Audi to przecież klasyka - te auta w dobrym, zadbanym
stanie są wciąż cenione w oczach koneserów :-)))
Następne wpisy z tego wątku
- 22.05.17 14:04 Pszemol
- 22.05.17 14:05 Pszemol
- 22.05.17 14:35 J.F.
- 22.05.17 19:53 Pszemol
- 22.05.17 20:31 007
- 23.05.17 08:20 Trybun
- 23.05.17 08:48 Janusz
- 23.05.17 11:28 J.F.
- 23.05.17 18:14 Pszemol
- 23.05.17 18:14 Pszemol
- 23.05.17 18:32 J.F.
- 23.05.17 19:08 Zenek Kapelinder
- 23.05.17 19:20 Pszemol
- 23.05.17 19:36 J.F.
- 23.05.17 20:41 007
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-05-17 Bieruń => Administrator i wdrożeniowiec Lotus Notes/Domino <=