  • 21. Data: 2013-11-05 17:35:53
    Temat: Re: samochody z polskich salonów - gdzie szukać?
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "Franc" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:neiqhhzbzdvx.ry67iq1gavqj$.dlg@40tude.net...

    > Popatrzyłem z ciekawości - skończyli produkcję na 2012 roku? Na
    > otomoto z
    > 2013 r. sztuk jedna, na stronie firmowej konfigurator okrojony tylko
    > do
    > wersji 1,6.

    Rzeczywiście. Wygląda na to, że zostały tylko jakieś wyprzedaże. Trzeba
    uderzyć do dilera, pewnie gdzieś mają jeszcze na składzie 1,8. Albo
    zaczekać do przyszłego roku, będzie nowszy model.

    --
    Yogi(n)

  • 22. Data: 2013-11-05 18:42:56
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "PMG" <p...@p...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Podsumujmy zatem fakty:
    > 1) Masz 60 tys zł.
    > 2) Potrafisz skorzystać z usenetu ;-)
    > 3) Nie potrafisz znaleźć samochodu j.w.
    >
    > Co jest nie tak? Teraz jest rynek kupującego. Masz furmankę pieniędzy i to
    > Ciebie powinni szukać sprzedający a nie odwrotnie.

    To teoria.
    Ja z podobną kwotą od roku nie mogę kupić nawet nowego auta, te które
    wybrałem nie są dostępne, inne kosztują więcej, mimo że nie są lepsze, na
    inne trzeba czekać do pół roku (chodzi o crossovera/suva).
    A co dopiero auta używane, których podaż w odpowiednim stanie i pochodzeniu
    jest bliska ZERU.

  • 23. Data: 2013-11-05 18:49:24
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    W dniu 2013-11-05 18:42, Cavallino pisze:

> [...]
    > na inne trzeba czekać do pół roku (chodzi o crossovera/suva).
    > A co dopiero auta używane, których podaż w odpowiednim stanie i

    jak sie szuka to sie znajdzie
    SUV, krajowy z roczna gwarancja, cena<60kpln, exclusive - czyli dobrze
    wyposazony, skora, xeon
    http://www.citroenselect.pl/pl/Wybierz-samochod/1944

    mozna? mozna.
    Dustera rocznego tez znajdziesz w tej cenie (podobno masz lub chciales
    miec), ale no nie moze nawet stanac przy tym w/w - pod wzgledem
    wyposazenia, napedu i komfortu jazdy.

  • 24. Data: 2013-11-05 19:01:25
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "AL" <a...@s...tam.pl> napisał w wiadomości grup

    > jak sie szuka to sie znajdzie
    > SUV, krajowy z roczna gwarancja, cena<60kpln, exclusive - czyli dobrze
    > wyposazony, skora, xeon
    > http://www.citroenselect.pl/pl/Wybierz-samochod/1944

    Fajny, ale za duży.
    C4 Aircross to max.
    Akurat ta Cytryna to ten przypadek z półrocznym oczekiwaniem na zamówiony i
    brakiem choćby jednej sztuki w cenie figurującej w cenniku.

    > mozna? mozna.
    > Dustera rocznego tez znajdziesz w tej cenie (podobno masz lub chciales
    > miec), ale no nie moze nawet stanac przy tym w/w - pod wzgledem
    > wyposazenia, napedu i komfortu jazdy.

    Duster już zamówiony, ale w nowej wersji, bo stara odstraszała, a nie była i
    nie jest nic tańsza.

  • 25. Data: 2013-11-05 19:35:38
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    W dniu 2013-11-05 19:01, Cavallino pisze:

    > Użytkownik "AL" <a...@s...tam.pl> napisał w wiadomości grup

    > Fajny, ale za duży.

    eeee - wcale nie. Jezdze takim i jest w sam raz.

    > C4 Aircross to max.
    > Akurat ta Cytryna to ten przypadek z półrocznym oczekiwaniem na
    > zamówiony i brakiem choćby jednej sztuki w cenie figurującej w cenniku.

    bo do konca roku (przynjamniej) C4 Aircross jest wycofany ze sprzedazy
    (tzn sprzedaja Ci tylko to co jest na stanie).

    Dodatkowo C4AirCross to nieporozumienie - w Polsce jest oferowana tylko
    1 wersja wyposazeniowa i silnikowa i nie mozesz zamowic wersji 4wd -
    tylko 2wd.
    Zobacz sobie np. w Niemczech jaki mozna miec wybor.
    Ale Polska to murzyni i Cepelia (CitroenPolska) stosuje jakas pokraczna
    polityke a potem sie dziwia, ze im sprzedaz nie idzie

    Jak chcesz cos pokroju C4 AirCross to idz do Mitsubishi i kup blizniaka
    ASX'a - masz wiekszy wybor wyposazenia i naped 4wd.

    > Duster już zamówiony, ale w nowej wersji, bo stara odstraszała, a nie
    > była i nie jest nic tańsza.

    ale nowa to bodajze tylko przednie reflektory i relingii.
    Zmienili tam cos jeszcze?

  • 26. Data: 2013-11-05 20:42:16
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "AL" <a...@s...tam.pl> napisał w wiadomości grup

    > eeee - wcale nie. Jezdze takim i jest w sam raz.

    Do tego widzę, że to jest 5 -latek, a ja szukam prawie nówki, 5 lat to ma
    mieć jeszcze gwarancji. ;-)

    > bo do konca roku (przynjamniej) C4 Aircross jest wycofany ze sprzedazy
    > (tzn sprzedaja Ci tylko to co jest na stanie).

    I tak jest od momentu premiery.
    Więc stan permanentny.
    Gorzej, że to samo dotyczyło Dustera, Kii Soul i w dużym stopniu również
    Sportage.

    > Dodatkowo C4AirCross to nieporozumienie - w Polsce jest oferowana tylko 1
    > wersja wyposazeniowa i silnikowa

    Silnikowe są minimum 2.

    >i nie mozesz zamowic wersji 4wd - tylko 2wd.

    Wiem, ale nie stać mnie na 4x4 rodem od Citroena, więc chciałem diesla 4x2.
    To też okazało się niemożliwe.

> [...]
    >
    > Jak chcesz cos pokroju C4 AirCross to idz do Mitsubishi i kup blizniaka
    > ASX'a - masz wiekszy wybor wyposazenia i naped 4wd.

    I 20 tys więcej (wolnossący benzyniak mnie nie interesuje z zasady).

    > ale nowa to bodajze tylko przednie reflektory i relingii.
    > Zmienili tam cos jeszcze?

    Cały środek, wyciszenie, wyposażenie. silnik nowy doszedł itd
    Czyli to co mnie odstraszało.
    Np. przy 130 km/h jest podobno tak samo głośno, jak w Ph 1 przy 90.

  • 27. Data: 2013-11-05 21:53:16
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    W dniu 2013-11-05 20:42, Cavallino pisze:

    > Użytkownik "AL" <a...@s...tam.pl> napisał w wiadomości grup

    > Do tego widzę, że to jest 5 -latek, a ja szukam prawie nówki, 5 lat to
    > ma mieć jeszcze gwarancji. ;-)

    no do nowego SUVa/Crossvera dobrze wyposazonego doloz te 30-40kpln wiecej.
    Ale teraz koniec roku wiec moze juz wyprzedaze rocznika 2013 juz sie
    rozpoczely...

    A watkotworca szukal chyba uzywanego w cenie do 60kpln z polskiego
    salonu, pewnego - i stad byl wczesniejszy przyklad

    > Silnikowe są minimum 2.

    tak: 1 benzyna, 1 diesel.
    No szal ;)

    W calej Europie C4AirCross oferowany jest od ponad roku, w Polsce
    debiutowal z rocznym opoznieniem i tylko ograniczona wersja
    wyposazeniowa. Po jaka cholere taki crossover?

    > Wiem, ale nie stać mnie na 4x4 rodem od Citroena, więc chciałem diesla 4x2.
    > To też okazało się niemożliwe.

    cala mechanika, w tym naped 4wd jest wprost od mitsubishi (to samo
    dotyczy ccrosser=outlander c4aircross=asx), wiec sprawdzone rozwiazanie.
    Firmy jedynie stosuja wlasne silniki lub sie wymieniaja nimi (ja mam np.
    2.4 benzyne MIVEC w C-Croserze, sporo Outlanderow bylo z HDi).

    > I 20 tys więcej (wolnossący benzyniak mnie nie interesuje z zasady).

    cenowo to mniej wiecej to samo.
    Kiedys citroen CCrosser byl drozszy od Outlandera, bo obarczony byl
    akcyza wynikajaca z tego, ze Citroeny byly skladane w calosc w Japonii a
    Outlandery w Holandii. Dodatjkowo silniki w Citroenach byly powyzej 2l
    (i akcyza z 3% windowala do 18%), a w Outlanderach krolowal w Polsce
    2.0TDi odradzany nawet na forach mitsumaniakow.
    Teraz bodajze wszystko juz skladane jest tylko w Japonii.

    > Cały środek, wyciszenie, wyposażenie. silnik nowy doszedł itd
    > Czyli to co mnie odstraszało.
    > Np. przy 130 km/h jest podobno tak samo głośno, jak w Ph 1 przy 90.

    Mialem okazje przejechac sie Dusterem znajomego (2WD ale max
    wyposazeniowy) i nie bylo najgorzej, bylo w miare poprawnie - ale
    patrzac na wykonczenie wnetrza, gole blachy w bagazniku to troche to nie
    sprawia dobrego wrazenia. Dacia moglaby miec opcje ciut lepiej
    doposazona, bo skorzana kierownica to troche za malo.

    To moze zobacz sobie Renault Cature, skoro nie zalezy Ci na 4wd.

    A co do silnikow dCi?
    Ja mowie 'dziekuje' silnikom dCi - po 46kkm (2 lata) w firmowym Megane3
    i caly silnik do wymiany (panewki sie obrocily).
    Samochod co jakis czas przymmusowo w serwisie (pierdoly).

    Zreszta poczytaj to:
    http://moto.pl/MotoPL/56,88389,14820490,Omijaj_je_sz
    erokim_lukiem___Nieudane_silniki.html#BoxMotoTxt

  • 28. Data: 2013-11-05 22:45:47
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > no do nowego SUVa/Crossvera dobrze wyposazonego doloz te 30-40kpln wiecej.

    Właśnie zupełnie nie zależy mi na super wyposażeniu i dlatego nie ma
    samochodów jakie figurują na papierze w cenniku.
    Spokojnie kupiłbym za tą cenę coś co występuje w cenniku, tyle że takich aut
    NIE MA w sprzedaży.

    > Ale teraz koniec roku wiec moze juz wyprzedaze rocznika 2013 juz sie
    > rozpoczely...

    Ale co mi po wyprzedażach, jak nie ma podaży samochodów, jakie chcę kupić?

    > A watkotworca szukal chyba uzywanego w cenie do 60kpln z polskiego salonu,
    > pewnego - i stad byl wczesniejszy przyklad

    No ja też miałem takie kryteria.
    Ale 2, góra 3 latka.

    > cala mechanika, w tym naped 4wd jest wprost od mitsubishi (to samo dotyczy
    > ccrosser=outlander c4aircross=asx), wiec sprawdzone rozwiazanie.

    Wiem, dlatego chciałem kupić ASX za 20 tys mniej niż w oryginale.

    > cenowo to mniej wiecej to samo.

    No właśnie nie.
    Citroen z dieslem zaczyna się od 90 tys, minus z 10 tys rabatów.
    ASX w cenniku jest za ponad 100 i z rabatami kiepsko.

> [...]
    > na wykonczenie wnetrza, gole blachy w bagazniku to troche to nie sprawia

    Ale zawsze zostaje w kieszeni 20 tys.
    Coś za coś.

    Dacia moglaby miec opcje ciut lepiej
    > doposazona, bo skorzana kierownica to troche za malo.
    >
    > To moze zobacz sobie Renault Cature, skoro nie zalezy Ci na 4wd.

    Dobrze że moja żona tego nie słyszy, bo tak samo gada.
    Ale za cenę interesującej mnie wersji Captura 4x2 będę miał Dustera 4x4.
    No i męskie, proste auto, zamiast babskiego wybajerzonego bez sensu
    jeździdełka, do którego ciężko się zmieścić.
    Już bym wolał Dacię Sandero Stepway, gdyby miała lepsze silniki.

    > A co do silnikow dCi?
    > Ja mowie 'dziekuje' silnikom dCi - po 46kkm (2 lata) w firmowym Megane3 i
    > caly silnik do wymiany (panewki sie obrocily).

    Może tym razem będę miał więcej szczęścia....
    Niestety, w Dusterze to jedna sensowna opcja z 4x4.

    > Samochod co jakis czas przymmusowo w serwisie (pierdoly).

    A co ja pisałem o Megane?
    Miałem dokładnie tak samo.

  • 29. Data: 2013-11-05 23:06:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 4 Nov 2013 05:26:44 -0800 (PST), b...@p...onet.pl
    > Zaczynam optymistycznie od wynalazków: Saab 9-5, w całej Polsce
    > pojawia się całe 6 sztuk, mieszczą się w budżecie, ale wszystkie
    > świeżo sprowadzone. Odpada. Saab 9-3 trochę lepiej, wyskakuje 31
    > sztuk, ceny ok, ale większość to sprowadzony do opłat/sprowadzony

    Mamy w kraju jakis salon Saaba ?
    To moze tam zadzwon, spytaj ile samochodow sprzedali 3-5 lat temu :-)

    A przy okazji ... moze tam klient moze zostawic stare auto w
    rozliczeniu ..

    > Myślę sobie: ok, Saab to wynalazek, poszukamy
    > czegoś normalniejszego: Citroen C5. Jest lepiej - 62 sztuki, ceny
    > poniżej założonego maximum i znowu tylko 7 PRAWDOPODOBNIE
    > krajowych. No dobra, cytryna to też jednak nie jest pospolite auto,

    Mysle ze raczej C5 to nie jest pospolite auto ... w naszych krajowych
    salonach.

    aukcje.efl.pl - masz auta z krajowego salonu :-)

    Na pewno nie chcesz nic ze stajni VW ?
    http://aukcje.efl.pl/SzczegolyAukcji.aspx?id=53328

    SKODA SUPERB 3.6FSI V6 DSG 4x4 Moc [kW] 191

    > FIAT Croma - auto mało popularne więc nie spodziewałem się cudu

    A kto przy zdrowych zmyslach wyda majatek na Fiata ? :-)

    O, http://aukcje.efl.pl/SzczegolyAukcji.aspx?id=53220
    mniam :-)

    J.

  • 30. Data: 2013-11-06 08:27:21
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Dnia Tue, 5 Nov 2013 23:06:37 +0100, J.F. napisał(a):

    > O, http://aukcje.efl.pl/SzczegolyAukcji.aspx?id=53220
    > mniam :-)

    Nawet bardzo mniam:

    "I.Silnik, stwierdzono: Układ smarowania - poziom oleju na wskaźniku
    kontrolnym - min. Poziom cieczy chłodzącej w zbiorniku układu - poniżej
    min. Z uwagi na uszkodzenia pojazdu silnik uruchomiono krótkotrwale.
    Stwierdzono wycieki oleju spod uszczelnień silnika. Zaleca się sprawdzenie
    silnika w warunkach serwisowych."

    Smacznego. :-)

    --
    Franc