  • Data: 2018-11-13 21:45:51
    Temat: Re: samokrytyka
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13.11.2018 o 21:16, Irek.N. pisze:

    > No ba.. a mnie się zdarzyło. Wiecie co mi najbardziej pomogło?
    > Wspomaganie kierownicy!
    > Bez niego nie zdążył bym tak szybko kręcić kierownicą. Serio.

    Ja tam jestem krytycznie nastawiony. Trenowałem na śniegu - potem testy
    - przy 60-80 pax zaciagał na chwilę ręczny i szarpniecie kieownicą, żeby
    jakikolwiek czynnik zaskoczenia był. Tak ze 2/3 się "udawalo", to znaczy
    dupa nie wyprzedzała przodu i można zaryzykować stwierdzenie, że gdyby
    to była droga (pusta) to bym na niej został. Nie zawsze jest pusta, nie
    zawsze się spodziewasz. Zaryzykuje tezę, ze w realu to pewnie coś koło
    1/3 skuteczności bym miał, a to już robi się hardkorowa zabawa, tym
    bardziej, że na razie w realu testowałem raz i się udało:)

    Shrek