-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Shrek <...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: samokrytyka
Date: Tue, 13 Nov 2018 21:45:51 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 20
Message-ID: <psfd5v$9mk$3@node1.news.atman.pl>
References: <u...@4...net>
<3...@4...net>
<psf0rt$4op$3@node1.news.atman.pl> <psfber$2nb$1@node2.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: 83.142.196.21
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1542141951 9940 83.142.196.21 (13 Nov 2018 20:45:51 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 13 Nov 2018 20:45:51 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.9.1
In-Reply-To: <psfber$2nb$1@node2.news.atman.pl>
Content-Language: pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2643725
[ ukryj nagłówki ]W dniu 13.11.2018 o 21:16, Irek.N. pisze:
>> Tomek - przecież doskonale wiesz, że większość kierowców a pewnie i
>> mądrali z grupy by tego nie ogarnęła właściwie. I tak dobrze że nie
>> wyleciał na rybkę.
>
>
> No ba.. a mnie się zdarzyło. Wiecie co mi najbardziej pomogło?
> Wspomaganie kierownicy!
> Bez niego nie zdążył bym tak szybko kręcić kierownicą. Serio.
Ja tam jestem krytycznie nastawiony. Trenowałem na śniegu - potem testy
- przy 60-80 pax zaciagał na chwilę ręczny i szarpniecie kieownicą, żeby
jakikolwiek czynnik zaskoczenia był. Tak ze 2/3 się "udawalo", to znaczy
dupa nie wyprzedzała przodu i można zaryzykować stwierdzenie, że gdyby
to była droga (pusta) to bym na niej został. Nie zawsze jest pusta, nie
zawsze się spodziewasz. Zaryzykuje tezę, ze w realu to pewnie coś koło
1/3 skuteczności bym miał, a to już robi się hardkorowa zabawa, tym
bardziej, że na razie w realu testowałem raz i się udało:)
Shrek
Następne wpisy z tego wątku
- 14.11.18 08:55 Myjk
- 14.11.18 08:57 Myjk
- 14.11.18 09:08 p...@g...com
- 14.11.18 09:33 Myjk
- 14.11.18 09:51 miumiu
- 14.11.18 10:18 LordBluzg(R)
- 14.11.18 10:59 J.F.
- 14.11.18 14:21 Myjk
- 14.11.18 15:16 spider
- 14.11.18 15:33 spider
- 14.11.18 18:15 LordBluzg(R)
- 14.11.18 22:02 Irek.N.
- 14.11.18 22:09 Irek.N.
- 14.11.18 22:19 Irek.N.
- 15.11.18 00:54 LordBluzg(R)
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=