    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Subject: Re: scenic II - odpalanie
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Tue, 5 May 2015 01:00:56 +0200

    Dnia Mon, 4 May 2015 21:14:25 +0200, Marcin napisał(a):

    > Nie wiem czy to ma jakieś znaczenie czy po prostu przypadek, ale dziś
    > używałem tylko drugiej karty i problem ani razu się nie pojawił...
    > przypadek????

    Myślę że przypadek.

    W przypadku problemów z kartą samochód się w ogóle nie włączy.
    Nie ma to jak spowodować mechanicznych problemów (które mają swoje śródło w
    dziwnych dźwiękach, bo piszesz o zgrzytaniu i piszczeniu).

    Więc z jakąś nie taką kartą samochód albo pozostanie "martwy", albo
    najwyżej będzie normalnie kręcił rozrusznikiem tylko silnik nie odpali.