  • Data: 2017-11-26 23:54:43
    Temat: Re: sensowny zestaw głośników?
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 11/26/2017 10:16 PM, Budzik wrote:
    > Niemniej nie zgadzam sie na podejscie "takie czasy" i kusi mnie zeby po
    > jakims poltorarocznym uzytkowaniu oddac jako niezgodne z opisem.

    Kupiłem kiedyś telefon Telefunken z Androidem. Tępę ćwoki z telefunkena
    wsadzili tam androida tak upakowanego bloatware że z sugerowanej pamięci
    flash zostało 100kB, niezdolne nawet do aktualizacji byleczego.

    Oddałem do sklepu po tygodniu łamania sobie glowy co z tym g... zrobić.
    Mógłbym powiedzieć "ale ich nauczyłem!" ale fakty sa takie że straciłem
    w sumie kilkanascie godzin na szukaniu rozwiązań po necie, 2h w sklepie
    w tym 1h w wyjaśnianiu jakiemus managerowi że 100kB to nie jest to samo
    co 4GB flash na pudełku co powoduje trwała utratę komórek istoty szarej
    w zderzeniu z pustakiem po marketingu.

    Czyli czasem nie warto. Cokolwiek byś nie zrobił stada debili będą
    kupować i o to chodzi. Zamiast iść pod prąd kup materac i płyń z falą
    debili popijając drinka z parasolką.

    Nie miej pretensji że Creative stara się jak może aby powiększać liczby
    na pudełku do granicy przegięcia. Muszą konkurować z Medionami,
    Phanasooniccami itp śmieciem z hipermarketu z żarciem.

    Ja jestem posiadaczem do dzisiaj zestawu DDT2200 z Creative, od 20 lat.
    Grają ciągle nieźle, ale już mogę powiedzieć że to co je wskazałem są
    *lepsze* dzwiękowo mimo ceny. Pojawił się jakiś postęp.

    Natomaist kupno kolumn i wzmacniacza uważam za dowcip - może bym dał
    radę to wstawić gdzieś w domu a'lla Ikea, ale w moim warsztacie sens
    mają tylko niewielkie głośniki przeznaczone do komputera z racji ciasnej
    zabudowy. Co innego kino domowe w salonie.

    Ponieważ autor pytania nie wypowiedział sie po co mu to to zakladam że
    po nic. Wtedy lepsze głośniki do komputera beda ok.

    Na marginesie znajomy ma konfiguracje z ogromnymi kolumnami. Pytam po co
    takie wielkie. Mowi ze wtedy zniekształcenia się najmniejsze jak się
    cicho słucha. To o tyle zastanawiające że jak właczył kompa to hałas
    wentylatorów powodował mimowolne podnoszenie głosu. Do dzisiaj tego nie
    pojmuje.