    From: Kamil 'Model' <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: serwis Citroena Wrocław
    Date: Fri, 6 May 2016 11:44:15 +0200

    W dniu 2016-05-05 o 09:24, jarek d. pisze:
    > Witam
    > Jestem już po zakupie ELM327 sparowanym z Torquee (vide wątek: Yanosik connect -
    opinie) :)

    > Wyświetliło mi 2 błędy:
    > P0001: Nieznany kod - Dodatkowe informacje dostępne w Necie
    > P0088: Common rail high pressure
    > Auto: C4 Grand Picasso, 1,6hdi manual

    Podepnij Lexię to się dowiesz co na prawdę go boli. Może regulator
    ciśnienia paliwa na pompie WC albo czujnik ciśnienia na zasobniku
    przekłamywać.
    Mi jak w 206-tce ale 2,0HDI waliło podobnym błędem to regulator
    ciśnienia paliwa na pompie czyściłem (ale dokładny błąd odczytywałem pod
    PP). Tam jest takie siteczko i się delikatnie zasyfiało od paliwa.
    Czyszczenie wystarczało na jakiś czas...

    P.S. Troszkę masz za daleko do mnie (okolice Torunia) bo bym poratował
    podpięciem Lexii (w sumie do C4GP to już diagiem) pod auto i można by je
    ładnie przetrzepać...