  • Data: 2018-07-04 21:56:38
    Temat: Re: so i learned lisp ;c
    Od: g...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 22 czerwca 2018 10:35:22 UTC+2 użytkownik fir napisał:
    > mrugam bo poswiecilem na to godzine (przez pol roku nic nie robilem w kodowaniu bo
    jestem obecnie zbyt chory i obolaly fizycznie i wypalony, po napisaniu asemblera na
    x86
    > chyba na pozniej jesieni w zeszlym roku spoczalem na laurach) wiec az tak bardzo
    sie go nie nauczylem ale wespol z tym co tam kiedys gadal niejaki godek widze ze z
    grubsza wiem
    > jak wyglada zrodlo i jak to dziala
    >
    > co sie okazuje nie jest to jakas specjalna
    > zmiana w stosunku do inych zwyklych jezykow,
    > to wlasciwie zwykly imperatywny jezyk
    > skryptowy.. nie za bardzo widze tu tą sama idee funkcjonalnosci majaca roznic go od
    jezykow imperatywnych, ogolnie troche szkoda
    > gadac
    >
    > ogolnie troche szkoda gadac bo znowu zleci tu sie tutejszy plebs z ryjami jak to
    zwykle tutaj, ale bodajrze pol roku temu powiedzialem ze zajrze za pol roku wiec
    jestem ;c (powoli
    > chyba bratam sie z ideą by troche cos nowego przykodowac a wiec moze i napisac ew
    pare postów choc nie wiem czy tutaj)

    > so - pytanie jesli ktos zna odpowiedz - co jest w tym lispie ciekawego?

    Hej,
    krótko, bo nie chcę tu tracić czasu na bezsensowne pyskówki

    W ciągu ostatnich paru lat napisałem tonę "lispowej propagandy" na Quorze:
    https://www.quora.com/profile/Panicz-Godek/answers/L
    isp-programming-language

    Z ciekawych rzeczy polecam książkę "Paradigms of Artificial Intelligence
    Programming" Petera Norviga, która ostatnio została oficjalnie uwolniona:

    https://github.com/norvig/paip-lisp

    pzdr