  • Data: 2018-07-06 15:59:49
    Temat: Re: so i learned lisp ;c
    Od: fir <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 4 lipca 2018 21:56:39 UTC+2 użytkownik g...@g...com napisał:
> [...]
    bo jestem obecnie zbyt chory i obolaly fizycznie i wypalony, po napisaniu asemblera
    na x86
    sie go nie nauczylem ale wespol z tym co tam kiedys gadal niejaki godek widze ze z
    grubsza wiem

    od jezykow imperatywnych, ogolnie troche szkoda

    zwykle tutaj, ale bodajrze pol roku temu powiedzialem ze zajrze za pol roku wiec
    jestem ;c (powoli
    pare postów choc nie wiem czy tutaj)

    > Hej,
    > krótko, bo nie chcę tu tracić czasu na bezsensowne pyskówki
    >
    > W ciągu ostatnich paru lat napisałem tonę "lispowej propagandy" na Quorze:
    > https://www.quora.com/profile/Panicz-Godek/answers/L
    isp-programming-language

    > Z ciekawych rzeczy polecam książkę "Paradigms of Artificial Intelligence
    > Programming" Petera Norviga, która ostatnio została oficjalnie uwolniona:
    >
    > https://github.com/norvig/paip-lisp

    ja jak mowie ostatnio po poswieceniu godzine na przeskanowanie tutoriala wyrobilem
    sobie opinie ze lisp to zupelnie zwyczajny jezyk skryptowy

    calkiem mozliwe ze sporo mi jednak umknelo... obecnie rzadko mam taka faze zeby mi
    sie chcialo w cos wgryzc i porzadnie pouczyc tego kilka godzin, tak ze po tej
    godzinie padlem ;c

    chwilowo swoja drogą chetniej bym sie nauczyl sprawnie uzywac blendera (tak by
    sprawnie moc rysowac jakies tam modele),
    tez mi to troche wolno idzie [ale zdrowie ostatnio coraz gorsze]