  • Data: 2017-11-19 23:47:33
    Temat: Re: softstart dla zasilaczy impulsowych ?
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dołożyć triaków, po jednym na punkt zasilający, ale nie odpalać ich
    > razem, tylko co okres kolejny, zwyczajnie, po chamsku, bez certolenia
    > się z ułożeniem tego w momencie okresu, zyskało by się primo, rozłożenie
    > udaru w czasi

    Pomysł może i dobry, ale nie w tym przypadku.
    Opisałem to w postaci uproszczonej. Zabawa polega na tym, że tak
    naprawdę układ już jest rozbudowany, ponieważ do załączenia jest dużo
    takich listew po 10 zasilaczy.

    I te listwy są załączane właśnie sekwencyjnie wg. twojej koncepcji - ale
    załączanie każdego gniazdka w tej listwie osobno już odpada, bo by tego
    było za dużo. Dlatego muszą one być pogrupowane po 10.