    From: Mateusz Viste <m...@x...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: sprzedaż samochodu a podatek 6 miesięcy
    Date: Mon, 8 Jun 2020 16:03:35 +0200

    2020-06-08 o 15:43 +0200, ąćęłńóśźż napisał:
    > Zawsze mnie to intryguje na wypadek wjechania do jeziora/rzeki.
    > Inna sprawa, czy człowiek dałby radę kręcić ta korbką i kręcić i
    > kręcić we wlewającym się strumieniu lodowatego wodospadu nad uchyloną
    > szybą.

    W szkole wojskowej uczono mnie, by w takiej sytuacji od razu po
    znalezieniu się w wodzie otworzyć szybę, bo kiedy poziom wody dosięgnie
    szyby to jedyną opcją pozostanie spokojnie poczekać aż pojazd wypełni
    się wodą, żeby wtedy otworzyć drzwi. Jako alternatywę po zanurzeniu
    podano ew. rozbicie szyby rękojeścią pistoletu, ale ta opcja była
    niezalecana ze względu na niebezpieczeństwo okaleczenia szkłem.

    Mateusz