    From: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: sukces w zjednoczeniu
    Date: Sun, 18 Dec 2016 18:14:43 +0100

    ależ Profesorze!

    model zmiennej pomocniczej, szczególnie lansowany na najlepszej uczelni
    technicznej na świecie czyli politechnice warszawskiej, polega na tym,
    że co bardziej strategiczne zmienne mają swoje "wierne kopie"... model
    opiera się na jakimś dziwnym aktualizowaniu obu tych zmiennych z różnych
    dziwnych miejsc w programie... najbardziej lubię moment, gdy program
    wywala się na skutek tego, że zmienna oryginalna zawiera co innego niż
    jej wierna kopia...
    piątkowi abiturienci pw stosują tu jakieś volatile...
    no niestety przykładu ze swojego podwórka nie podam, bo mimo jebania
    mnie na politechnice warszawskiej, nie nauczyłem sie programowania w
    modelu zmiennej pomocniczej...
    no i tak się właśnie zastanawiam, czy model "sukces europy" czyli MS
    Visual C# z założenia nie wymusza takowego myślenia?