  • Data: 2018-08-22 19:29:45
    Temat: Re: (symulacja) czy to fizyczne?
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    > A jak Twoje otoczenie (rodzice, rodzina) reaguje na Twój kontakt z UFO?

    Czemu pytasz co myślą o mnie inni a nie to co ja o nich myślę?!?
    Stary gdy miałem 4,5 roku zaprowadził mnie na sesję hipnotyczną której skutki
    odczuwam do dziś.
    Starzy i mój brat słyszą obce myśli - czyli są w dobrych układach z Ufolami. Jestem
    pewien, że rozmawiają z nimi w analogiczny sposób jak ja (tyle że rzadziej) -
    odbierając dyrektywy - bo widzę że nie mają swobody postępowania - ICH DECYZJE
    ŻYCIOWE SĄ PARANOIDALNE W ŚWIETLE LOGIKI I ZNANYCH MI FAKTÓW.
    Po za tym jak masz problem, że ja gadam z Ufo, to co powiesz o 99,999999999%
    populacji ziemskiej która obiecała pełne posłuszeństwo wobec Ufo pod rygorem
    śmierci?!? TO SĄ PRAWDZIWI PARANOICY - A NIE JA!!!
    Ja mogę występować przeciwko Ufo i nie muszę się ich słuchać. I faktycznie niczego mi
    nie karzą. Tylko co jakiś czas mówią: "Chcesz nas załatwić?" albo "My tego nie
    chcemy".

    Wracając do moich rodziców:
    * stary twierdzi, że ma maturę, a nikt jej nie widział - ani żadnego innego jego
    świadectwa ze szkoły... Co ukrywa ten skurwysyn?!?
    * stary chciał studiować budowanictwo wieczorowo - ale się ożenił i nie podjął tych
    studiów - dlaczego?!? Czyżby nie wiedział, że o to pytają na sądzie ostatecznym?!? I
    że wyższe wykształcenie jest wysoko punktowane?!?
    * stary przez całe życie buduje domy (ma już 76 lat i ciągle to robi). Natomiast jego
    jedyną rozrywką po godzinach jest Tv i krzyżówki. Zero jakiegoś zorganizowanego
    rozwoju umysłowego.

    * stara marzyła o pracy w aptece i zrobiła studia farmaceutyczne - wybrała pracę w
    aptece szpitalnej - gdzie w tym logika?!? Jaką misję w ten sposób można realizować?!?
    Potem pracowała jako inspektor - co to za bezsensowna fucha?!? Potem prowadziła
    własny biznes - nie przeczytawszy ani jednej książki o prowadzeniu biznesu!!! Choć
    ciągle wertuje bezsensowne czytadła dla kobiet. Było to możliwe tylko dla tego, że
    rynek dopiero się tworzył i można było jeszcze wstrzelić się. Biznes prowadziła od
    8-16 i w końcu zbankrutowała - bo własny biznes to nie tylko praca od świtu do
    zmierzchu - ale przede wszystkim myślenie o tym jak się rozwijać.
    * stara nie ma żadnej kontroli nad strategicznymi kierunkami w swoim życiu. Nie ma
    prawa przeczytania żadnej książki technicznej ani historycznej, nie ma prawa używać
    programów komputerowych do nauki, nie ma prawa samodzielnie zgłębiać jakiejkolwiek
    dziedziny. Może się jedynie dowiadywać od innych ludzi lub na oficjalnych kursach.
    Nie wiem kto jej to prawo odebrał, ale tego przestrzega. TO PARANOJA TRZYMAĆ SIĘ
    KURCZOWO TEGO BEZSENSOWNEGO ŻYCIA. Świetnie to rozumieli Grzegorz Ciechowski i Jan
    Kaczkowski choć o swojej dramatycznej walce z Ufo nie mówili - odeszli pod fauszywymi
    pretekstami - a fakty są takie że oni i wielu innych zostało zlikwidowanych za brak
    posłuszeństwa...
    * stara obwinia mnie za zlikwidowanie interesu, bo rzekomo nie chciałem jej pomagać
    jak miała złamaną rękę - jak widać pamięć ma krótką, bo pomagałem jej do zdjęcia
    gipsu - jednak moja rola to nie metkowanie towaru i sprawdzanie dat na opakowaniach -
    powinno ją stać zatrudnić do tego ludzi...
    * stara nie chce już pracować gdyż... nie chce by jej rozkazywały jakieś
    "siuśmajtki", bo by musiała iść pracować do kogoś innego, a to było by dla niej
    trudne do przełknięcia...
    * stara całe dnie spędza na pielęgnowaniu domu, ogródka, wetowaniu czytadeł,
    rozwiązywaniu krzyżówek i pomocy staremu na budowie 3 domu - jak jej mówię że to nie
    jest sensowne życie, bo nie roziwja umysłu przyznaje rację i dalej robi to samo.
    * stara często ma czerwony nos jak u pijaka i krosty na nim. Mi to pasuje do
    symbolicznej kary za: "czwerwony nos" == "czerw nos(i) syfy" - czyli: "robak donosi
    syfiaste". Co syfiaste?!? Ano meldunki... Bo pamiętam, że stary po tej sesji
    hipnotycznej mówił starej że mnie wtedy hipnotyzowali, a ona się dziwiła że
    hipnotyzowali takiego małego. Innym razem jak służby specjalne przyszły do mojego
    domu to stara przyszła "zaprosić" mnie na rozmowę przed domem. Tam znowu mnie
    hipnotyzwoali i tym razem spytali czy jeśli bym zwolnił ich z posłuszeństwa to czy
    było by to namawianie do złego? (Bo za to Ufo zlikwidowało w ciągu 2 miesięcy ich 2
    agentów co mnie poprzednio hipnotyzowali). Ja powiedziałem, że nie. Po czym zgodziłem
    się by mnie nie słuchali do czasu wyprowadzenia się z domu rodziców. Wtedy stara
    powiedziała: "Miałeś chami złoty róg - ostał ci się ino sznur.".

    Ze starymi nie ma żadnego kontaktu intelektualnego. Ci ludzie są zupełnie inni ode
    mnie - są sparaliżowani i spętani umysłowo, żyją jedynie światem fizycznym i nie
    rozumieją niczego z tego co pasjonuje, co mnie interesuje ani nad czym pracuję.
    Tak więc na opinię starych mam wyjebane bo to tajni współpracownicy spec służb. - to
    takie same szmaty jak Bolek, Olin i Alek.
    Jednego jestem ciekaw: Czy mnie wychowali dlatego, że Ufo miało taki kontrakt z
    Bogiem, czy faktycznie coś dla nich znaczyłem... Ale to drugie raczej jest
    wykluczone...