    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: szukam nawigacji...
    Date: Wed, 21 Sep 2011 07:29:54 +0200
    Sender: Myjk <>

    Tue, 20 Sep 2011 17:50:41 +0200, Heinzkalter

    > Ok. Tylko wtedy twój post powinien zaczynać sie:
    > "Przeszukalem wszystkie dostepne źródła..."

    Skoro pyta już na drugiej grupie, to najprościej byłoby założyć, że
    przeszukał wszystkie dostępne źródła. Zresztą wystarczyłaby chwila
    poświęcona przez ciebie przed publicznym wynurzaniem się, aby dojść do
    wiosku, że urządzeń przy założeniach wątkotwórcy nie ma ot tak dostępnych.
    Tzn. ja szukałem i są owszem 5" nawigacje z BT, ale nigdzie nie jest
    określone, że przez BT można się łączyć przez komórkę z internetem -- mowa
    jest jedynie o możliwości wykorzystania jako zestaw głośnomówiący.

    Być może są takie modele, ale zapewne drogie i rzadko kto sprzedaje, ergo,
    trzeba WIEDZIEĆ gdzie konkretnie się udać i tego IMHO oczekiwał
    wątkotwórca, a nie przypieprzania się na siłę.

    Swoją drogą, to gratuluję mu kultury i cierpliwości do swoich
    "dyskutantów".

    > wtedy pewnie odpowiedzi byloby mniej ale konkretne.

    Konkretniej to by było, gdyby nie polaczkowatość...

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player