  • Data: 2017-09-03 13:06:45
    Temat: Re: telefony z Chin
    Od: SERG <m...@n...fm> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-09-03 o 12:54, ...:::WISKOLER:::... pisze:

    > Sam używam już drugiego telefonu od skośnookich majnfriendów. Pierwszy był
    > Xiaomi Redmi Note 2 2/16 GB RAM+ROM. Używałem dwóch kart SIM różnych
    > operatorów oraz karty pamięci. Pracował u mnie dwa lata i sprzedałem go za
    > "dobrą cenę" (dla mnie) na alledrogo. Pierwszy zakup to z duszą na
    > ramieniu. Czy przyślą, czy będzie działał w Polsce, co z językiem? Pytań i
    > wątpliwości mnóstwo. Przysłali po dwóch tygodniach, działał we wszystkich
    > miejscach w Polsce gdzie byłem, nie zrywał połączeń, przestawienie z
    > angielskiego na polski banalna spraw w trakcie pierwszego uruchamiania.

    Sam przymierzam się do Redmi 4X 3/32. W to, że jest to dobry sprzęt
    niewątpienie. Brakuje mi w internecie tylko informacji po dłuższym
    użytkowaniu, a właśnie się boje, że te chińczyki po 2-3 latach zaczynają
    szwankować i padają jak muchy. Z Twojej opinii wnioskuje, że raczej nie
    jest to urządzenie o krótkiej przydatności.
    Z drugiej strony, który współczesny smartphone "renomowanych firm" za ~
    600 zł będzie wytrzymały skoro teraz moda jest na jednorazówki....