  • Data: 2017-09-04 11:29:25
    Temat: Re: telefony z Chin
    Od: "Marcin G." <sq9etc_usun_to_@poczta_usun_to_.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "SERG" napisał w wiadomości grup

    > Moje pytanie jest takie czy ktoś miał jakiś dłuższy kontakt z takimi
    > telefonami (Xiaomi, LeEco, DooGee)? Jestem ciekaw jak z ich
    > wytrzymałością/jakością po 2-3 latach użytkowania.

    Używam Doogee T6 Pro od ok. roku. Na razie się nie zepsuł. Wydajność dla
    mnie wystarczająca (nie gram). GPS bezproblemowy, Jasność ekranu maksymalna
    ok. 600 nit, więc nie najgorzej, ale w tej kwestii zawsze może być lepiej.
    Minimalna też daje radę, nie oślepia zbytnio w nocy. Jak jadę wieczorem
    samochodem to mam ustawione powyżej minimum, bo minimum dla mnie za ciemno.
    Rozdzielczość ekranu "tylko" HD, ale mnie to kompletnie nie przeszkadza.
    Dualsim niestety hybrydowy.
    Akumulator, przy sporadycznym dzwonieniu, smsowaniu, 1,5 h dziennie na
    Yanosiku, doładowuję dwa razy w tygodniu gdy spadnie do ok. 50 %. Gdy
    używałem go trochę bardziej intensywnie (ciągle włączona transmisja danych,
    nawigacja Google + Yanosik od ok. 9-ej do 17-ej (z przerwami na zwiedzanie
    oczywiście), kilkadziesiąt zdjęć dziennie, to wieczorem było ok. 50 %.
    O aktualizacjach można zapomnieć.
    Mając obecne doświadczenia kupiłbym go jeszcze raz. Kupiłem od polskiego "
    oficjalnego przedstawiciela" nie bezpośrednio w Chinach.
    Jest teraz w PL dostępny Doogee BL5000 z nieco mniejszym akumulatorem, ale
    generalnie lepszą specyfikacją za 799 zł. Gdybym miał kupować i byłby nie
    gorszy od mojego (chodzi o opinie, nie o specyfikację), to bym go pewnie
    kupił.
    Firma ma również wypuścić BL7000 z akumulatorem 7000 mAh, ale nie wiadomo
    czy będzie w PL.

    Pozdrawiam,
    Marcin G.