  • Data: 2017-09-04 09:15:01
    Temat: Re: telefony z Chin
    Od: ToMasz <N...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.09.2017 o 00:50, krzysztofsf pisze:

    > Xiaomi ma autoryzacje (partner) Google i certyfikacje.
    > Musisz kupic wersje z Global Rom, najlepiej international.
    >
    > dobry jest np
    >
    > https://www.geekbuying.com/item/Offical-Global-Versi
    on-Xiaomi-Redmi-Note-4-4G-64GB-Smartphone---Gray-379
    094.html

    Ten telefon ( wiem nowy) kosztuje 190 usd (plus ewentualny vat)
    natomiast sprawny samsung i9506 z snapdragonem 800 kosztuje 115usd z
    przesyłką.
    więc sprawa nie jest oczywista. nówka ale bez perspektyw na ewentualną
    naprawę, akcesoria, albo przechodzony popularny, znany dobry model
    samsunga, z gigantycznym wsparciem softwarow - hardwarowym.

    ToMasz