    From: Cavallino <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: telewizor kineskop, dekoder a magnetowid
    Date: Sat, 7 Jan 2017 22:35:01 +0100

    W dniu 07-01-2017 o 20:58, Krycha pisze:
    > Cieszę się, że nie ma przeszkód w korzystaniu z magnetowidów
    > do nagrywania obecnie nadawanego sygnału cyfrowego,
    > bo jestem tym bardzo zainteresowana.
    >
    > Umiałam ustawić video i tv+dekoder tak, aby odtwarzać obraz z wideo,
    > ale nigdy nie podjęłam próby nagrywania. A sprzęt sprawny.
    > Za mało godzin w dobie, aby realizować te wszystkie moje
    > zainteresowania. ;-(
    >
    > Mam telewizor HCM (z dwoma eurozłączami), dekoder Opticum do tv sat,
    > magnetowid Panasonic NV-35HQ, kabel: czińcze - z drugiej strony eurozłącze.
    > W jednym eurozłączu tv był podłączony Opticum, w drugim do wideo.
> [...]

    Nie.
    Podłączenie musi być w drugą stronę, podłączenie magnetowidu do anteny
    mija się z celem, on nic nie odbierze w ten sposób, bo potrafi tylk
    analog odbierać, a jego nie masz.
    Ale możesz podłączyć kable euro, albo cinch, z dekoderów do magnetowidu
    i nagrywać coś na niego przez te złącza.

    Ale jak dla mnie to gra nie warta świeczki, jeśli dekodery mają
    możliwość nagrywania na dysku usb, to lepiej dokupić dysk.
    Będzie prościej, lepiej i w o niebo lepszej jakości.