    From: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: tesla u zachara
    Date: Tue, 20 Jun 2017 23:21:28 +0200

    > Zero informacji o kosztach eksploatacji. o tym jaka część siły hamowania
    > jest przerzucana na silnik, bo to ma wpływ na trwałość układu
    > hamulcowego. nie wspomnieli o degradacji akumulatorów. nawet czy
    > ogrzewanie jest rezystancyjne czy pompą ciepła. nic z techniki.

    Nic o pompie nie mówili, nie widziałem też aby cokolwiek
    przypominającego pompę było w samochodzie zainstalowane, więc pewnie
    ciepło wprost z accu. Zresztą jak sprzedawcę zapytałem o zasięg przy
    -20C, to się biedaczyna zapowietrzył i nie odpowiedział.

    Mnie zastanawia coś innego. Gość jest niewiele mniejszy ode mnie, a ja
    jak wsiadłem do samochodu, to linia dachu zasłaniała mi widoczność. Nie
    ma żadnej szansy, abym zobaczył światła na skrzyżowaniu nad jezdnią,
    chyba że zatrzymam się kilka metrów wcześniej, niż zazwyczaj. Dla mnie
    porażka głównie z tego powodu - "nieba nie widać". No i niski... fotel
    oczywiście :)

    Pamiętam za to, że rama samochodu pospawana tak sobie, silniki wykonane
    ślicznie, wnętrze... mnie się podobało, choć jak teraz się zastanawiam,
    to wolę jednak gałki, niż codzienne palcowanie ekranu.

    Cenę pamiętam w okolicach 87k$, ale to była chyba 60-ka.

    Irek.N.