eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodytesla u zachara › Re: tesla u zachara
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-septem
    ber.org!news.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: tesla u zachara
    Date: Wed, 21 Jun 2017 06:44:06 -0500
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 2
    Message-ID: <oidn8d$mi1$1@dont-email.me>
    References: <9...@g...com>
    <g...@m...org> <oic0pn$ud2$1@dont-email.me>
    <oic2dp$4fa$1@dont-email.me> <oicsai$e12$2@node2.news.atman.pl>
    <1bf2xuit4uw1d.1bfio1ga2k78z$.dlg@40tude.net>
    Reply-To: "Pszemol" <P...@B...com>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Wed, 21 Jun 2017 12:02:21 -0000 (UTC)
    Injection-Info: mx02.eternal-september.org;
    posting-host="1580f8fd0048b307a5ffb6e5b41ebf1d";
    logging-data="23105";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX19TuIiKMkXuH/5hvpIHZBHn"
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
    In-Reply-To: <1bf2xuit4uw1d.1bfio1ga2k78z$.dlg@40tude.net>
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
    Importance: Normal
    Cancel-Lock: sha1:Cq/4F0eisYmPBHymkQXzaHlIxrE=
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2608259
    [ ukryj nagłówki ]

    "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> wrote in message
    news:1bf2xuit4uw1d.1bfio1ga2k78z$.dlg@40tude.net...
    > Dnia Wed, 21 Jun 2017 06:22:44 +0200, Shrek napisał(a):
    >
    >> W dniu 20.06.2017 o 23:00, Pszemol pisze:
    >>
    >>> Pompa ciepła do ogrzewania w aucie? A ma to zalety energetyczne w
    >>> stosunku
    >>> do grzania rezystancyjnego?
    >>
    >> COP - teoretycznie je do 4 razy mniej prąądu niż rezystancyjne. W
    >> praktyce gdzieś połowę mniej.
    >
    > No i jeszcze musi mieć jakieś źródło ciepła do pompowania.
    > Nie wiem na ile powietrze wokół auta zimą się do tego będzie nadawać i jak
    > duży będzie musiał być wymiennik żeby ogrzewać skutecznie kabinę.

    I o ile cięższy będzie od rezystora... :-D
    A waga pojazdu jest tu krytyczna - Tesla S nie ma nawet koła zapasowego,
    aby nie wozić ze sobą niepotrzebnych ciężarów i nie tracić zasięgu...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: