  • 11. Data: 2010-02-06 11:19:51
    Temat: Re: to jest szuka: na Urmeta nas3aa Kruka
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    On 5 Lut, 20:32, "SDD" pisze...
    > Bedzie sobie mozna ustawiajac przekazywanie ustawiac ciekawe komunikaty na
    > swoich numerach :)

    Ale uwaga!
    Niektóre komunikaty mają karegorię "answer" np. końcówka -15, -20.

    Ircys

  • 12. Data: 2010-02-06 12:28:42
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Ircys" <i...@p...pl> napisał w wiadomości
    a.googlegroups.com...
    On 5 Lut, 20:32, "SDD" pisze...

    >Ale uwaga!
    >Niektóre komunikaty mają karegorię "answer" np. końcówka -15, -20.

    Zauwazylem, zauwazylem :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 13. Data: 2010-02-14 08:05:36
    Temat: Re: to jest szuka: na Urmeta nasłać Kruka
    Od: Telemach <t...@g...pl>

    On 23 Sty, 11:30, "vari" <v...@p...onet.pl> wrote:
    > 22 805-93-33 :))
    > vari

    swego czasu ciekawe jazdy byly jak likwidowali niebieskie i montowali
    na ich miejsce plecaki; z racji ISDN zmieniala sie numeracja a stary
    numer nie zawsze kasowali wiec wyposazenie na centrali mialo pewien
    problem i szedl komunikat stosowny zwrotny

    - Telemach -

  • 14. Data: 2018-09-19 23:01:12
    Temat: Re: to jest szuka: na Urmeta nas?aae Kruka
    Od: a...@g...com

    W dniu poniedziałek, 1 lutego 2010 23:06:56 UTC+1 użytkownik Piotr C. napisał:

> [...]
    > 22 805 9303 - nie ma takiego numeru
    > 22 805 9304 - poł. chwilowo nie może być zrealizowane
    > 22 805 9305 - proszę czekać
    > 22 805 9306 - zlecenie przyjęte
    > 22 805 9307 - wybrany numer jest za krótki
    > 22 805 9308 - głos zmaltretowanego dziecka ;)
    > 22 805 9309 - informacja o zmianie sposobu wybierania poł. krajowych
    > 22 805 9311 - poł. z automatem tel. - zaraz rozłącza
    > 22 805 9312 - sam gong
    > 22 805 9313 - ab. nie przyjmuje poł. przekier.
    > 22 805 9314 - sygnał zgłoszenia + inform. o wiadomościach w skrzynce
    > 22 805 9315 - wprowadzony kod pin przyjęty

    Numery już nie działają. Czy zmienili? Czy są jakieś inne?

  • 15. Data: 2018-09-20 21:51:51
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    Użytkownik <a...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > Numery już nie działają. Czy zmienili? Czy są jakieś inne?

    A jak ci się po 8 latach wydaje? Jeśli gdzieś jest jeszcze jakiś aparat, to
    w skrajnym zaniku, nawet wyszukiwarka na stronie Publitela nie zwraca już
    żadnego wyniku. Mapa na stronie (cała Polska) jest pusta nawet po wyłączeniu
    filtrów, już od ponad roku. Może jeszcze jakiś inny operator coś ma.

    --
    Łapy, łapy, cztery łapy,
    A na łapach pies kudłaty.

  • 16. Data: 2018-09-22 21:09:44
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...bezspamu.org.pl>

    W dniu 20.09.2018 o 21:51, HF5BS pisze:

> [...]
    > już żadnego wyniku. Mapa na stronie (cała Polska) jest pusta nawet po
    > wyłączeniu filtrów, już od ponad roku. Może jeszcze jakiś inny operator

    Te gadaczki to był niezły patent do ustawiania sobie przekierowań z
    komórki, jak sobie człowiek chciał wziąć na chwilę wolne od telefonu.
    Miny dzwoniących - bezcenne ;-)

    --
    Ślązak

  • 17. Data: 2018-09-23 00:25:52
    Od: PiotRek <b...@g...pl>

    W dniu 2018-09-22 o 21:09, Tomasz Śląski pisze:

    > Te gadaczki to był niezły patent do ustawiania sobie przekierowań z
    > komórki, jak sobie człowiek chciał wziąć na chwilę wolne od telefonu.
    > Miny dzwoniących - bezcenne ;-)

    Dokładnie! :-)))

    Bardzo żałuję, że tych gadaczek już nie ma. Ale jakby co, to można
    zrobić przekierowanie na numer +48226459300 (ewentualnie trzecią od
    końca cyfrę zastąpić jedynką, dwójką albo czwórką). :)

    --
    P.

  • 18. Data: 2018-09-23 03:16:01
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    Użytkownik "Tomasz Śląski" <t...@k...bezspamu.org.pl> napisał w wiadomości

    > Te gadaczki to był niezły patent do ustawiania sobie przekierowań z
    > komórki, jak sobie człowiek chciał wziąć na chwilę wolne od telefonu. Miny
    > dzwoniących - bezcenne ;-)

    Albo po prostu na jakieś NMTN, skądkolwiek. Albo na Szwabowo "kajnanszlus
    undedizenume" (kein anschluss unter dieser nummer), czy jakiś kraj
    egzotyczny, w każdym razie, mam na myśli coś zaskakującego. Albo na Iran,
    gdzie (nie wiem, czy dziś jeszcze), komunikat(y) rozpoczyna(ją) się od słów
    "In the name of God...", a dalej, przyczyna niepołączenia. Nie robiłem tego
    zbyt często, ale jak już, to właśnie tak lubiłem przekierować, po
    sprawdzeniu, czy powiązane są z tym jakieś koszty (finansowe). Sporo
    szczegółów już mi się pozacierało w pamięci... Ale popracować na jakiejś
    centrali z dawnych czasów poszedłbym niezwłocznie, wstaję z krzesła i za
    najmniejszą krajową, (song of butt loudly purring here) albo jako
    telefonist(k)a/telefonistek :) międzymiastowy :) Poleciałbym z zamysłem
    wyszykowania na cacy czegoś ze starych sprzętów... Choć liczę się z tym, że
    dziś, jeśli jeszcze cokolwiek zostało, to w znacznej części moze być jedynie
    dawcą części (ale gra słów, nieznacznie zamierzona), aby złożyć np. z 5
    starych, jedno działające. Do tego modyfikacja i udoskonalenie układu
    elektrycznego wybieraków (WG, WL, WLZ, itd), co mogło by np. uodpornić na
    wpadkę na trzeciego, czy stanięcie wybieraka pod polem (wredne
    uszkodzenie...). Tak sobie myślę, czy gdzieś jeszcze pracuje choć jedna
    łącznica czy to biegowa, czy to krzyżowa, analogowa... W ruchu miejskim to
    przypuszczam, że wątpię, ale gdzieś na jakimś skromnym zakładzie, czy w
    małej firmie, może leży w kanciapie i żal im zezłomować, to by się za
    grosze, albo za niewielkie złote, odkupiło...
    Jeśli gdzieś można łatwo i tanio zdobyć wybieraki obrotowe, albo np. WK610,
    czy w ogóle, coś krzyżowego, choćby przekaźnik wielokrotny... Chodzi za mną
    od wielu lat zmontowanie jakiejś prostej łącznicy o jednocyfrowej
    numeracji... (oraz o większej ilości cyfr w numerze, ale to jak jednocyfrowa
    odpali), być może komutację zrobię na scalakach CD4066, bądź innych (są
    nawet 16-krotne), lub wręcz na żywych bramkach CMOS, montowanych z elementów
    dyskretnych.

  • 19. Data: 2018-09-23 11:36:51
    Od: Adi <a...@g...pl>

    W dniu 22.09.2018 o 21:09, Tomasz Śląski pisze:

    > Te gadaczki to był niezły patent do ustawiania sobie przekierowań z
    > komórki, jak sobie człowiek chciał wziąć na chwilę wolne od telefonu.
    > Miny dzwoniących - bezcenne ;-)

    O to mi właśnie chodziło.
    Nie mogę wyłączyć przekierowania na pocztę głosową w Plusie.
    Kod ##002# nie wyłącza przekierowań, jak były tak są. Próba wyłączenia
    przekierowań w opcjach telefonu daje komunikat operator nie umożliwia
    wyłączenia przekierowań. Czyli musi być przekierowanie na jakiś numer.

    Adam

  • 20. Data: 2018-09-23 21:54:41
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    Użytkownik "Adi" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > przekierowań w opcjach telefonu daje komunikat operator nie umożliwia
    > wyłączenia przekierowań. Czyli musi być przekierowanie na jakiś numer.

    Do PG jest chyba inny numer, osobnym kodem USSD. Przynajmniej tak mam w
    Sferii, która jedzie na strukturze Polkomtela, na któreju oparty jest
    przecież od swego zarania Plus. I która nieco psim swędem bardziej tu ma
    miejsce, niż na *.gsm...
    Podobnie jest z przekierowaniami - nomad <=> komórka (Przy okazji: jeśli
    czyta mnie ktoś ze Sferii, to powiem - uważajcie, bo nie będę tolerować
    zrywania połaczeń za przekroczenie strefy na nomadzie, jeśli całe
    przemieszczenie telefonu nastąpiło ze stołu, do ucha, razem ok. 50 cm; ale
    jestem, bo abo płacę 6.90 za roczną lojalkę [koszt zrywki rzędu 150 PLN] i
    mam 60 minut, nigdzie nie mam tak tanio, za to co dostaję).

    BTW:
    http://www.plus.pl/uslugi/krotkie-kody-w-plusie-na-k
    arte
    http://www.plus.pl/uslugi/krotkie-kody-w-plusie-mix
    Wprawdzie nie ma na stronce na zwykłego Plusa, ale spróbuj, może zadziała...
    (czyli jest inny kod, niż na zwykłe przekierowania)