  • Data: 2017-08-18 07:38:31
    Temat: Re: toyota auris hybrid
    Od: "P.B." <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 17 Aug 2017 14:41:15 -0700 (PDT), Przemyslaw P. napisał(a):

    > Jechałem taksówką Aurisem hybrydą i kierowca bardzo sobie chwalił. Średnią po
    mieście miał trochę ponad 5l. W trasie już gorzej, mówił że ok 7l

    I dlatego z punktu widzenia ekonomii takie auto jest sensowne tylko dla
    taksówkarzy. Takie spalania, to ma większość diesli i to nie koniecznie
    współczesnych. Jedyna różnica to, że diesel pali 5 z groszem w trasie, a 7
    w mieście. Ja teraz dużo jeżdżę po mieście, a mało w trasie, więc chętnie
    zamieniłbym swojego diesla na hybrydę. Niestety cena Aurisa jest dla mnie
    zaporowa.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek