eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyustawianie geometrii xsara picasso i podobne › Re: ustawianie geometrii xsara picasso i podobne
  • X-Received: by 2002:a81:2893:: with SMTP id o141mr15112857ywo.488.1565374898406; Fri,
    09 Aug 2019 11:21:38 -0700 (PDT)
    X-Received: by 2002:a81:2893:: with SMTP id o141mr15112857ywo.488.1565374898406; Fri,
    09 Aug 2019 11:21:38 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
    !2.eu.feeder.erje.net!proxad.net!feeder1-2.proxad.net!209.85.160.216.MISMATCH!b
    26no4231320qtq.0!news-out.google.com!d29ni135qtg.1!nntp.google.com!b26no4231314
    qtq.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Fri, 9 Aug 2019 11:21:37 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <qik4fq$f1q$1@dont-email.me>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=46.112.74.211;
    posting-account=WKCfJQoAAABGeHkoWcAFup86Q28I2YKQ
    NNTP-Posting-Host: 46.112.74.211
    References: <5d4c1ad9$0$525$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d4c339a$0$543$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@g...com>
    <5d4c5efc$0$499$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d4d8da1$0$17349$65785112@news.neostrada.pl>
    <qik4fq$f1q$1@dont-email.me>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <2...@g...com>
    Subject: Re: ustawianie geometrii xsara picasso i podobne
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>
    Injection-Date: Fri, 09 Aug 2019 18:21:38 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2661102
    [ ukryj nagłówki ]

    Tak jak napisales z montowaniem jest ok. Te trzy punkty ktore opieraja sie o felge
    przez zamontowaniem musza byc w plaszczyznie rownoleglej do promienia swiatla z
    laserka. Jak polozenie bazowe calego przyrzadu bedzie z bledem to nawet jak
    doregulujesz po zamontowaniu zeby swiecilo w jeden punkt to i tak wynik pomiaru
    bedzie obarczony bardzo duzym bledem. Oczywiscie beda tacy co moga to podwazac ale ja
    to fizycznie przecwiczylem z fabrycznym przyrzadem co sie nazywal PKO4. Druga sprawa
    to najpierw skalibrowany przyrzad trzeba zamontowac na kolo i ustawic zeby przy
    obracaniu kola pokazywal ten sam punkt. Ale po opuszczeniu z podnosnika jak nie ma
    obrotnc trzeba z zalozonym przyrzadem przejechac sie zeby kola ustawily sie poprawnie
    do podloza. Zeby tego nie robic z fabrycznymi przyrzadami maja na wyposazeniu
    obrotnice. Obrotnica moze sie obracac i przesuwac prawo-lewo. Na obrotnicy likwiduja
    sie naprezenia w zawieszeniu i ukladzie kierowniczym po opuszczeniu samochodu. Jak by
    ktos (JF) mial jakies swoje wlasne przemyslenia to i tak nie bede bral w udzialu w
    dyskusji bo w temacie jaki opisalem ja mam racje i to nie podlega dyskusji.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: