  • Data: 2019-08-09 20:21:37
    Temat: Re: ustawianie geometrii xsara picasso i podobne
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Tak jak napisales z montowaniem jest ok. Te trzy punkty ktore opieraja sie o felge
    przez zamontowaniem musza byc w plaszczyznie rownoleglej do promienia swiatla z
    laserka. Jak polozenie bazowe calego przyrzadu bedzie z bledem to nawet jak
    doregulujesz po zamontowaniu zeby swiecilo w jeden punkt to i tak wynik pomiaru
    bedzie obarczony bardzo duzym bledem. Oczywiscie beda tacy co moga to podwazac ale ja
    to fizycznie przecwiczylem z fabrycznym przyrzadem co sie nazywal PKO4. Druga sprawa
    to najpierw skalibrowany przyrzad trzeba zamontowac na kolo i ustawic zeby przy
    obracaniu kola pokazywal ten sam punkt. Ale po opuszczeniu z podnosnika jak nie ma
    obrotnc trzeba z zalozonym przyrzadem przejechac sie zeby kola ustawily sie poprawnie
    do podloza. Zeby tego nie robic z fabrycznymi przyrzadami maja na wyposazeniu
    obrotnice. Obrotnica moze sie obracac i przesuwac prawo-lewo. Na obrotnicy likwiduja
    sie naprezenia w zawieszeniu i ukladzie kierowniczym po opuszczeniu samochodu. Jak by
    ktos (JF) mial jakies swoje wlasne przemyslenia to i tak nie bede bral w udzialu w
    dyskusji bo w temacie jaki opisalem ja mam racje i to nie podlega dyskusji.