  • Data: 2016-08-28 20:43:51
    Temat: Re: warszawskie pojeby
    Od: "neelix" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "platformowe głupki" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:npf4oj$moa$1@node1.news.atman.pl...
    > wszyscy wiemy, że warszawscy kierowcy to ludzie ciężko chorzy umysłowo i
    > psychicznie...

    > ja chłopak ze wsi pomyślałem, że będę jak i oni...

    > no i pomyślałem, że kupię sobie parę lekcji jazdy pomiędzy chujami...

    > czy to jest dobry pomysł?

    > ile taka jazdka może kosztować, co jak rozwalę auto na tramwaju?

    Niestety. Najgorsi są z WE (rekord Polski w kategorii 'debil' nie do
    odebrania), ale WA, WJ zaraz za nimi. PoRD dla nich nie istnieje.
    Kompromitacja. Na to co robią mimo upływu lat nadal oczy wyłażą mnie jak
    żabie rozjechanej przez walec. Kiedyś zapytałem panią z Mokotowa dlaczego
    Warszawiacy właśnie z Mokotowa jeżdżą jak debile to powiedziała, że w tej
    dzielnicy nie ma już Warszawiaków tylko same słoiki. No ale przecież wszyscy
    Warszawiacy z całej stolicy nie wyjechali na wieś. Ktoś kiedyś powiedział,
    że Warszawiacy zginęli w powstaniu. Szkoda kasy na stykanie się z patologią.

    neelix