-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!enother.net!enother.net!enother.net!peer04.fr7!futter-mich.highwinds-medi
a.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.
pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Subject: Re: wczorajszy wypadek drewniaka na S8
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.84pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <o1qbvu$666$1@gioia.aioe.org>
<58414d6a$1$15194$65785112@news.neostrada.pl>
<o...@l...harvard.local>
Date: Fri, 2 Dec 2016 23:15:32 +0100
Message-ID: <19l8lvsaagbwr.1uxmjqjn9x9a6$.dlg@40tude.net>
Lines: 21
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 89-77-179-152.dynamic.chello.pl
X-Trace: 1480717080 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 5145 89.77.179.152:12937
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 1699
X-Received-Body-CRC: 181317789
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2594145
[ ukryj nagłówki ]Dnia Fri, 02 Dec 2016 19:12:08 +0100, Tomasz Gorbaczuk napisał(a):
> W dniu .12.2016 o 11:33 yabba <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> pisze:
>
>
>> Ale co tam się stało? Przewróciła się ciężarówka czy sama przyczepa? A
>> może rozpięła się naczepa do przewozu dłużyc?
>
> Dokładnie tak wygląda - tylne koła naczepy przy hamowaniu obróciły się o
> 90st. Pękł lub rozpiął się dyszel. Szczęście, że nikogo po lewej tam wtedy
> nie było.
W takiej kłonicowej dłużycowej przyczepie dyszel ją trzyma tylko jak jedzie
bez ładunku.
A jak jest załadowana to ładunek musi być tak umocowany że to on staje się
konstrukcją nośną.
Tu wygląda że kierowca zahamował i tylny wózek obrócił się pod ładunkiem.
No chyba że to taka przyczepa do jazdy krętymi drogami która ma ten tylny
wózek skrętny, tylko nie włączyli blokady tego układu.
Następne wpisy z tego wątku
- 03.12.16 16:05 yabba
- 04.12.16 18:17 Tomasz Gorbaczuk
- 04.12.16 22:04 yabba
- 04.12.16 23:36 kor_nick
- 05.12.16 10:13 yabba
- 05.12.16 22:16 Poldek
- 07.12.16 15:41 Poldek
- 07.12.16 16:49 Poldek
- 07.12.16 19:37 Tomasz Gorbaczuk
- 07.12.16 20:30 re
- 07.12.16 21:21 Tomasz Pyra
- 07.12.16 21:44 Tomasz Gorbaczuk
- 07.12.16 21:48 Tomasz Gorbaczuk
- 08.12.16 09:59 r...@k...pl
- 08.12.16 20:24 re
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=