    From: Adam <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: wentylator 3 żyły
    Date: Mon, 4 Mar 2019 14:42:06 +0100

    > Masz racje i zwykle tak robię, ale to jest taki dziwny komp zrobiony z
    > szafki z Ikei i w sumie nie wiem po co w ogóle w niego inwestuję. Przy
    > okazji grzebania z pamięciami zobaczyłem, że ma piernik aż 3 gniazda
    > sysfan i nie mogłem się powtrzymać.

    Trzeci bym dał do HDD, jeśli są mechaniczne. Tylko pamiętaj o kierunku
    przepływu, aby się wentylatory wzajemnie nie kłóciły.

    Natomiast sobie przypomniałem jeszcze jedno:
    Stary serwer Compaq ML350, wersja pierwsza, jeszcze z dyskami SCSI.
    Wentylator do obudowy, niby zwykły 3-pin, ale innych nie widział.
    Analogicznie, jego wentylator też nie pracował (lub nie widział obrotów)
    na innych płytach głównych.
    Poza tym ten Compaq był na tyle wredny, że bez tego wentylatora nie
    pozwolił się uruchomić.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam