  • Data: 2018-06-21 15:46:42
    Temat: Re: wiertła węglikowe
    Od: robot <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czyli jeszcze inaczej to widiowe.

    Ale zaraz.

    A widiowe to takie do betonu?
    Bo myślałem, że węglikowe są do stali.
    Czy to wszystko, to jest tylko gwara, a nie fachowe nazewnictwo?

    Dobra. Coś wyczytałem na wikipedii. Węglik spiekany to żargonowo widia.
    Czyli jest to wiertło węglikowe (Cemented carbide).
    I te węgliki mogą posłużyć zarówno do zrobienia wiertła do stali jak i wiertła do
    betonu. Dobrze rozumiem?