  • Data: 2015-09-04 17:30:01
    Temat: Re: wozidło na 6 czy 7 osób?
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2015-09-04 10:32, s...@g...com wrote:
    > no to też racja, czasem są fotele, w mniejszych chyba kanapa ale raczej dzielona.
    > Musze dokładnie jeszcze zgłebić temat - obawiam się małego bagażnika w tych
    mniejszych 7os.

    Chevrolet Orlando:

    2-gi rzad: dzielony 2/3
    3-ci rzad: oba fotele osobno podnoszone.

    Co ciekawe w Orlando mozna położyć wszystkie fotele za wyjątkiem
    kierowcy i uzyskać płaską powierzchnię (naprawdę płaska, nie spałem
    jeszcze ale bez problemu dało by radę wygodnie sie wyspać).

    Bagaznik po postawieniu 3-go rzędu mniejszy niż w seicento. ALE jesli
    podniesiesz tylko jeden fotel to spokojnie wejda 3 walizki. Jeśli
    jedziesz w 6 osób to jest to nie do pogardzenia. Dodakowo oba tylne
    fotele mają osobne mocowanie, po wyjęciu jednego dziura jest ogromna i
    spokojnie sie na wakacje zapakujesz. Orlando ma śmiesznie podniesione
    fotele ponad poziom podłogi na metalowych podstawkach więc wyjęcie
    fotela robi dziurę większą niż się wydaje.

    Problem: na środkowy rząd który jest teoretycznie 3-miejscowy raczej 3
    foteliki nie wciśniesz. Najwyżej 2 foteliki i podstawkę w środek.

    Jak chcesz fotki to mogę cyknąc w wolnej chwili jak to wygląda. Moim
    zdaniem jest wygodniejszy niż Zafira, ale kompromisowy jak niewielki
    samochód. Wychodzi taniej niż Zafira.

    W grę wchodzi jeszcze Dacia Logan, podjedź sobie do salonu i zerknij. O
    ile pamiętam fotele z tyłu są wyjmowalne osobno i wywalając jeden
    dostajesz całkiem spory kawał bagaznika.

    IMHO dla 6-ciu osób nalezy kupić 7-osobowy.