  • Data: 2018-01-07 18:43:54
    Temat: Re: współpraca Combo HD SX65 z TV Samsung UE40J5200
    Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-01-07 o 15:38, Krycha pisze:

    > Ten odpowiedni kabel, o którym wspominasz, to HDMI, czy coś innego?
    > Mam podłączony kabel MDMI od strony combo do HDMI1 do TV.

    Inny, zwykły od anteny naziemnej. Tak, ale HDMI to tylko połączenie
    Combo-TV, a tu chodzi o to aby dać sygnał z naziemnej za pośrednictwem
    Combo na TV. Wtedy można będzie wszystkie kanały pogrupować w
    odpowiadający sposób i używać do obsługi tylko jednego pilota.

    > Spędziłam dziś pól dnia na testowaniu przeróżnych połączeń i ustawień
    > i wyszło kiepsko.
    > Jak kabele antenowe od sat i T mam podłączony do combo, to mam
    > ustawienia z dekodera i do dyspozycji listę programów z satelity oraz
    > DVB-T (bo mój combo ma też dekoder tel. naziemnej), ale jest jedna
    > wada brak dobrego sygnału DVB-T dla: polsat, TVN, TVpuls, TVN&,
    > Puls2, TV4, TV6, Super Polsat.

    No i o to właśnie chodzi, pytanie tylko o to dlaczego masz slaby
    naziemnej poprzez tuner. Na pewno za sprawą wbudowanego w Combo
    wzmacniacza. Zajrzyj w opcję i w zależności od potrzeby - włącz-wyłącz
    wzmacniacz. To powinno pomóc uzyskać normalny sygnał.

> [...]
    > polsat, TVN, TVpuls, TVN&, Puls2, TV4, TV6, Super Polsat jest na tyle
    > mocny że da się oglądać.
    >
    > W tym tkwi mój problem, że przy tej samej antenie DVB-T mam lub nie mam
    > odpowiednio dobrego sygnału na niektórych programów.
    > Po dzisiejszych próbach stwierdzam, że nie da się tego inaczej
    > rozwiązać. Nad czym ubolewam.
    > Podejrzewam, że combo ma słabszy dekoder DVB-T niż Samsung,
    > bo chyba nie ma to związku z jakością kabla HDMI.
    >
    > Już rok temu, gdy myślałam o zakupie telewizora z dekoderami sat i DVB-T,
    > miałam problemy z sygnałem dla w/w programów
    elewizja/wcpvDy_nM4w/3j-1i16GEgAJ;context-place=foru
    m/pl.rec.telewizja

    > Do kupienia samego dekodera do starego tv zmobilizował mnie fakt,
    > że dotychczasowy dekoder nie obsługiwał nowo wprowadzonego sygnału HD.
    > A telewizory z dwoma dekoderami były mi zbyt drogie, a nawet niektórzy
    > odradzali.
    > Z tym co teraz mam da się żyć, choć przyznam się, że jestem nie mile
    > zaskoczona tą sytuacją.
    >
    > Krycha.

    Bardzo mocno wątpliwe aby Combo miał jakiś mocno słabszy tuner DVB-T od
    tego w Samsungu. To raczej sprawa regulacji wzmacniaczem sygnału anteny
    naziemnej w Combo. Proponuje zrobić tak jak to napisałem powyżej.