  • Data: 2018-01-07 18:07:00
    Temat: Re: współpraca Combo HD SX65 z TV Samsung UE40J5200
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 7 Jan 2018 15:38:29 +0100, Krycha napisał(a):

    > Spędziłam dziś pól dnia na testowaniu przeróżnych połączeń i ustawień
    > i wyszło kiepsko.

    Mam wrażenie że wciąż się nie dogadujemy. Masz mieć tak:
    1. kabel od anteny TV naziemnej wtykasz do gniazda antenowego od TV.
    2. kabel od talerza wtykasz do swojego dekodera SAT.
    3. Dekoder SAT łączysz z TV kablem HDMI.
    4. Jak chcesz oglądać DVB-T, przełączasz telewizor na źródło sygnału
    "antena". Kanały wybierasz pilotem od TV.
    5. Jak chcesz oglądać telewizję satelitarną, przełączasz TV na źródło
    sygnału "HDMIx", gdzie x to numer wejścia HDMI do którego wetknęłaś
    wtyczkę z dekodera SAT. Kanały wybierasz pilotem od dekodera.

    Jak masz tak jak napisałem to nie widzę żadnej niedogodności i nie wiem
    czego byś więcej mogła oczekiwać.
    --
    Jacek
    I hate haters.