  • Data: 2018-01-07 18:54:45
    Temat: Re: współpraca Combo HD SX65 z TV Samsung UE40J5200
    Od: Czarek <c...@n...fm> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07.01.2018 o 18:43, Trybun pisze:
    > Inny, zwykły od anteny naziemnej. Tak, ale HDMI to tylko połączenie
    > Combo-TV, a tu chodzi o to aby dać sygnał z naziemnej za pośrednictwem
    > Combo na TV. Wtedy można będzie wszystkie kanały pogrupować w
    > odpowiadający sposób i używać do obsługi tylko jednego pilota.

    Bez sensu. Wtedy TV naziemna będzie odbierana przez Combo i przekazywany
    obraz za pomocą HDMI a Krycha tego nie chce bo tuner w TV jest lepszej
    jakości. No i jeśli bedzie używany jeden pilot (ten od Combo) to po
    cholerę podłączać kabel antenowy do TV skoro jego tuner nie były wcale
    używany?
    Nie jestem też pewien ale możliwe, że ten Combo nie ma przelotki
    antenowej (różne zdjęcie w sieci różnie pokazują a nie chce mi się
    szukać dokładniej)

    --
    Czarek