  • 11. Data: 2010-10-06 09:33:51
    Temat: Re: wszyscy jesteśmy złodziejami!!!???
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "MarcinJM" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:i8h5je$otg$1@news.onet.pl...

    > No fakt, cos tam przebakiwali o "pieczatce z warsztatu". Nie pamietam co
    > sie stalo, ze odstapili.
    > Aa, w umowie byla wzmianka o uszkodzeniach pojazdu.

    Pewnie cena na umowie niewiele odstepowala od ceny w info expercie. IMO
    musiales trafic na kogos normalnego bo zapis w umowie jest dla celnikow
    nieistotny.

    --
    Picasso

  • 12. Data: 2010-10-06 09:59:43
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2010-10-06 09:33, P_ablo pisze:
> [...]
    >
    > Pewnie cena na umowie niewiele odstepowala od ceny w info expercie. IMO
    > musiales trafic na kogos normalnego bo zapis w umowie jest dla celnikow

    Mniej niz polowa, a to bylo w US a nie na cle.

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 13. Data: 2010-10-06 10:11:11
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    W dniu 2010-10-06 09:20, jack pisze:

    > Ostatnio kolega kupił Voyagera od znajomego holendra za 1000e,niestety tej ceny
    > panowie inspektorzy nie uznali i akcyze 18,5 zapłacił od 1500e.
    > Z tego wynika ze zrobili złodzieja z kolegi jak i z holendra sprzedawcy.
    > Czy na to nie ma paragrafu???

    Akcyzę płaci się od wartości, nie od ceny [na umowie]. To zasadnicza
    różnica.

    > Dodam ze cena auta które mnie interesuje oscyluje w granicach od 5000-
    > 25000[subaru ouback].

    Niezły rozrzut...

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 14. Data: 2010-10-06 11:06:11
    Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2010-10-05 22:51, jack wrote:
    > To taka dygresja po telefonie do urzędu celnego.
    > Zapytałem o akcyze za autko powyzej 2500ccm.
    > Odpowiedz 18,5% ale nie od ceny na umowie lecz od najwyzszej ceny z allegro
    > pomniejszonej o 50%.
    > A co z anglikiem?-zapytałem
    > Tak samo cena z alegro lecz europejska.

    bzdura, podaj adres tego UC

    > Pytam dokąd te durne państwo bedzie ze mnie i z Ciebie robiło złodzieja??

    durny jest lud, a nie państwo. Ową inteligencję widać szczególnie np. po
    obrońcach krzyża...

    > czy mozna sie odwołać do jakiegoś sądu uniknego?
    > Oczywiscie mam na mysli noramlną umowę z europejczykiem a nie za 50e.
    > [pozdro.jack

    pierwsze słysze, by wycena na podstawie allegro była gdziekolwiek
    praktykowana... albo robią Cię w balona, albo wziąłeś to sobie z chmury.
    Więc podaj namiary na ten urząd :)

  • 15. Data: 2010-10-06 12:23:35
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    daj dokładne namiary na to auto to ci wyliczę w infoekspercie wartość

  • 16. Data: 2010-10-06 13:28:30
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Wed, 06 Oct 2010 09:20:19 +0200, jack napisał(a):

    > Dodam ze cena auta które mnie interesuje oscyluje w granicach od 5000-
    > 25000[subaru ouback].
    > A chciałbym wiedzieć ile za co zapłacę przed zakupem auta,by uniknąć sytuacji ze
    > nie bedzie mnie stac na zapłacenie akcyzy.

    Kupujesz Subaru i nie masz już na samą akcyzę?

    Cóż, powodzenia.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 17. Data: 2010-10-06 13:49:30
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "MarcinJM" <m...@i...pl> napisał w wiadomości grup

    > Jka kupowalem troopera to tez patrzyla.
    > Natomiast za cholere nie mogla wypatrzyc troopera z uszkodzonym silnikiem
    > i po stluczce. :)

    no widzisz, a ja jak rejestrowalem jeden ze swoich bylych samochodow, to w
    eurotaxie go wogole nie bylo ;)

  • 18. Data: 2010-10-06 14:22:53
    Od: "Jacek" <m...@g...pl>

    Sądzę, że w razie sporu zawsze możesz wynająć rzeczoznawcę, który wyceni
    auto.
    Ja tak zrobiłem gdy US przyjął wartość auta "z książki" a na umowie miałem
    sporo taniej. Różnica na podatku była wprawdzie porównywalna z tym, co wziął
    rzeczoznawca, ale ordnung muss sein
    Jacek

  • 19. Data: 2010-10-06 14:50:58
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "Borys Pogoreło" <b...@p...edu.leszno> napisał w wiadomości

    > Kupujesz Subaru i nie masz już na samą akcyzę?

    hmm... kupi auto za 5000 euro a dostanie 4625 euro akcyzy.

    tu nie chodzi jak widać o stać czy nie.

    --
    Irokez

  • 20. Data: 2010-10-06 16:58:06
    Temat: Re: wszyscy jeste?my złodziejami!!!???
    Od: "RadekNet (www.rejsy-czartery.com)" <r...@p...com.pl>

    W dniu 06.10.2010 09:03, J.F. pisze:

    > Dlaczego ? Zasadniczo bardzo wlasciwy sposob sprawdzania cen, tylko
    > akurat w przypadku samochodow na allegro nie ma cen sprzedazy, trudno
    > znalezc "podobny stan", i moze byc problem z doborem regionu.

    Tez tak mysle.
    jak mi w Irlandii Micre zakosili to ubezpieczyciel wyplacil kase na
    podstawie ogloszen z carzone.ie

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk