  • 41. Data: 2009-01-09 11:07:32
    Temat: Re: wybor aparatu
    Od: j...@g...pl

    On 9 Sty, 11:54, "b...@n...pl" <b...@n...pl> wrote:

> [...]
    > miałbym, aż takiego problemu. Problemem jest to, że tak naprawdę fotografia cyfrowa
    jest technologią
    > nadal mocno w rozwoju. Dochodzą rzeczy, których w analogach nie było: jakość
    matrycy, szumy, balans
    > bieli, balans kolorów. W przypadku analogów po prostu zmieniało się błony, jeśli
    jakaś nie
    > odpowiadała. W przypadku DSLR błona jest wstawiona na stałe i trzeba zmieniać body
    albo system. Na
    > analogu nie było problemów z tym, że naświetlanie przez 10 minut spowoduje jakieś

    Już było pisane, że pomiędzy modelami tego samego poziomu nie ma
    powalających różnic, więc spokojnie możesz kupić ten model co:
    - lepiej leży w rękach
    lub
    - ma stabilizację w body
    lub
    - ma ładniejszy pasek
    lub
    - ladniej się nazywa
    lub
    - jego wygląd zrobi większe wrażenie na znajomych (bo zdięcia będzie
    robił podobne)
    lub

    Jeśli chcesz kupić dodatkowy obiektyw, poza kitem (kitami), to spójż
    na sprawę przez pryzmat obiektywu.

  • 42. Data: 2009-01-09 11:27:34
    Od: Jakub Wróblewski <j...@m...edu.pl>

    Witam,

    <j...@g...pl> wrote in message
    .googlegroups.com...
    > Jeśli chcesz kupić dodatkowy obiektyw, poza kitem (kitami), to spójż
    > na sprawę przez pryzmat obiektywu.

    To są takie z pryzmatem?

    BP, NMSP
    Jakub Wróblewski

  • 43. Data: 2009-01-09 11:32:23
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    "Jakub Wróblewski" <j...@m...edu.pl> napisał:

    >[...]
    >
    > To są takie z pryzmatem?

    Były. Daleko nie szukając -
    http://www.dpreview.com/reviews/minoltadimagex/

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 44. Data: 2009-01-09 11:53:22
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Marek Wyszomirski pisze:

    > Były. Daleko nie szukając -
    > http://www.dpreview.com/reviews/minoltadimagex/

    OT - w czym tu pryzmat lepszy od zwyczajnego lustra?

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    login: pawelek_79
    serwer: poczta*onet.pl.

  • 45. Data: 2009-01-09 12:16:29
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Paweł W. napisał(a):

    > OT - w czym tu pryzmat lepszy od zwyczajnego lustra?

    Szkło w lustrze ma niezerową grubość i niezerowe odbicie od powierzchni
    niemetalizowanej, więc potencjalnie tworzy podwójny obraz:
    - podstawowy - odbity od powierzchni metalizowanej
    - dodatkowy duszek - odbity od drugiej powierzchni, co gorsza minimalnie
    przesunięty na ten podstawowy.

    --
    Mirek

  • 46. Data: 2009-01-09 14:47:59
    Od: j...@a...at

    > Canon 1000D
    > Canon 450D
    > Nikon D40
    > Nikon D60
    > Nikon D80
    > Olympus E420
    > Olympus E520
    > Pentax 200D
    > Sony A300
    > Sony A350

    odpowiedz jest natychmiastowa

    oczywiscie ze nikon d80.

    jesli z tego wyboru bedziesz niezadowolony - to z kazdego innego
    bylbys jeszcze bardziej.

    XXX

  • 47. Data: 2009-01-09 17:51:48
    Od: Dexter <a...@p...fm>

    On Thu, 8 Jan 2009 20:21:00 +0100, "Dariusz Gasior"
    <d...@g...pl> wrote:

    >- stanial ze wzgledu na D90
    >- ceny aparatow ida w gore i niektorzy popadli w panike robienia zakupow.

    Ceny idą w górę????????
    Chcę kupić Nikona D90 i znajomy radzi mi wstrzymać się z zakupem.
    Twierdzi, że po Targach Foto & Video w Łodzi, które mają się odbyć 02
    - 04 kwietnia 2009 ceny aparatów powinne pójść w dół i D90 powinien
    być tańszy.
    Możliwe to?

    Dexter

  • 48. Data: 2009-01-09 18:11:42
    Od: "Dariusz Gasior" <d...@g...pl>

    Nie chce wprowadzac paniki, ale...

    > Ceny idą w górę????????
    Juz poszly... przynajmniej te oficjalne...
    Tutaj masz wykaz podwyzek w oficjalnym cenniku Nikona:
    http://www.nikon.org.pl/showthread.php?t=77091
    Cennik Nikona jest dostepny na jego stronie. Fakt, ze wiekszosc cen to
    raczej fikcja literacka, ale niestety wskazane podwyzki powoli zaczynaja
    znajdowac odzwierciedlenie w sklepach.

> [...]
    > Twierdzi, że po Targach Foto & Video w Łodzi, które mają się odbyć 02
    > - 04 kwietnia 2009 ceny aparatów powinne pójść w dół i D90 powinien
    No tak, bo to swiatowej slawy targi, na ktore czekaja wszyscy producenci, by
    moc zaprezentowac swoje nowosci, a to pociagnie masowe spadki cen takich
    staroci jak D90. Ja raczej liczylbym po cichu na marcowe PMA, ale niektorzy
    i tutaj sa sceptyczni.

    > Możliwe to?
    Mozliwe, ze ceny pojda w dol. Moim zdaniem wrecz pewne, ale nie stawialbym
    duzo, ze ceny beda lecialy na leb na szyje. Lepiej jest w kwestii korpusow.
    Tutaj jednak postep technologiczny znacznie szybciej odbija sie na cenie, z
    obiektywami moze byc gorzej :/

    Pozdrawiam
    Darek

  • 49. Data: 2009-01-09 18:49:24
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    j...@a...at pisze:
    > odpowiedz jest natychmiastowa
    > oczywiscie ze nikon d80.

    Oczywiście.
    Pięknie robi ''ping'' i nie chodzi bynajmniej o ping związany z komputerami.

    > jesli z tego wyboru bedziesz niezadowolony - to z kazdego innego
    > bylbys jeszcze bardziej.

    Czuwaj Mistrzu!

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 50. Data: 2009-01-09 20:11:41
    Od: "Dars2" <d...@g...pl>

> [...]
    > Twierdzi, że po Targach Foto & Video w Łodzi, które mają się odbyć 02
    > - 04 kwietnia 2009 ceny aparatów powinne pójść w dół i D90 powinien

    Poczekaj jeszcze rok to pewnie bedzie taniej ........
    za 2 lata to jeszcze taniej .......
    a za 3 lata to prawie jak za darmo.
    Ale życie płynie.......
    Jakby miał takie myslenie to chyba nic bym nie kupił
    Kupiłem w grudniu D 90 i jestem zadowolony......
    ja nie kupiłem na handel wiem ze cena moze spasc......
    ale ja kupiłem robic zdjecia :)
    A Ty czekaj dalej ......

    pzdr
    DArs