  • Data: 2019-02-09 16:05:19
    Temat: Re: wybuch baterii
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sat, 9 Feb 2019 15:25:08 +0100, ToMasz

    > Myjk jest trolem i nie wiem czy jest sens dyskutować.

    Ponieważ poprosiłem o statystyki na których się opierasz żeby sprawdzić czy
    bredzisz czy nie? Okazuje się że jednak bredzisz jak wziąć pod uwagę te
    bardziej rzetelne statystyki, tj. że samej Tesli jeździ po drogach świata
    300 TYSIĘCY, a nie 300 SZTUK, a pożarów było w porywach 60. No więc tobie
    wyszło 300:1 a faktycznie jest >5000:1. Taki jesteś właśnie rzetelny w
    dyskusjach. To teraz, choć wybitnie słabo ci to idzie, weź na tapetę te DWA
    MILIONY jeżdżących elektryków i znowu sprawdź stosunek jeżdżących do
    palących się.

    > Natomiast twierdzenie że baterie w elektrykach i wogóle ogniwa litowo
    > jonowe są najbezpieczniejszymi wytworami ludzkości jest równoznaczne z
    > twierdzeniem że mimo że żarówka świeci - napięcia napweno niema.

    Kto tak twierdził? Chyba tylko w twojej głowie takie twierdzenie zawitało a
    potem postanowiłeś, manipulując danymi, temu twierdzeniu zaprzeczyć ze
    wszystkich sił.

    > Myjkowi niczego udowadniał nie będę.

    Całe szczęście, bo już mi głowa pęka od czytania twoich wypocin.

    --
    Pozdor
    Myjk