    From: EdiM <e...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: wycinanie napisów z gerbera
    Date: Thu, 16 Nov 2017 21:02:33 +0100

    > Znakomita większość plików, które do mnie trafiają to proste struktury
    > bez bloków, złożone z odcinków, padów i łuków. Żeby usunąć napisy taki
    > soft powinien mieć zaimplementowany jakiś OCR oparty na wektorach. Jest
    > coś takiego?
    > PozdrawiamSkoro się tym zajmujesz, to pewnie też się orientujesz
    jakie softy są dostępne na rynku...
    Jaki cel? Czyżbyś chciał np. usunąć destynatory lub wartości elementów z
    warstwy opisowej, zostawiając obrysy?
    Generalnie można sobie wyobrazić jakiś OCR, który sobie radzi z typowymi
    czcionkami, w tym takimi prymitywnymi, ale po co to implementować w
    sofcie do obróbki gerberów? Poza tym taki automat mógłby popsuć coś
    istotnego, jeśli by działał na warstwach przewodzących.

    Pozdrawiam
    EdiM