    From: "KILu" <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: wymienić matrycę na lepszą? (w laptopie)
    Date: Tue, 5 May 2009 07:02:09 +0200

    Użytkownik wrote:
    > Byłem z niego bardzo zadowolony ale po tygodniu używania mam wrażenie,
    > że jest pewien problem... Otóż wyświetlacz po jakiejś godzinie pracy
    > jakoś wyjątkowo męczy wzrok, oczy strasznie łzawią! Nie wiem dlaczego?

    Moze po prostu pracujesz ze zbyt rozjasniona matryca? Jak na 15" matryca
    nie jest zbyt gesta, wiec... pewnie to kwestia przyzwyczajenia. Zalezy, na
    czym pracowales do tej pory.

    Jesli matryca swietni jasno i rownomiernie i nie jest przeżółcona to nie
    musisz niczego wymieniac. Zreszta na dobra sprawe i tak jedynym elementem,
    ktory moze sie zuzyc jest swietlowka.

    k,