    From: y...@g...com
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: wymienić matrycę na lepszą? (w laptopie)
    Date: Tue, 5 May 2009 01:46:34 -0700 (PDT)

    On May 5, 8:30 am, jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> wrote:
    > A próbowałeś chociaż wyregulować kontrast i jaskrawość?

    oczywiście jaskrawość cały czas próbuję regulować, niewiele to pomaga
    dla zmęczenia oczu, obraz cały czas jakoś dziwnie sprawia wrażenie
    jakoś niewytłumaczalnie nieprzyjaznego dla wzroku ludzkiego

    teoretycznie niby wszystko jest ok ale po ponad godzinie nie mogę juz
    na to patrzeć
    oczywiście nie umywa się do obrazu z monitora stacjonarnego LCD ale
    też mam wrażenie, że inne laptopy mają też dużo lepsze wyświetlacze -
    ale nie wiem jakby było także po ponad godzinie gapienia się na nie...