  • Data: 2019-06-05 10:34:35
    Temat: Re: z cyklu durne pomysły - podłączenie pralki do gorącej wody
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
    tworzywa przy 70C moga juz mieknac.

    > A kto wie. Liebherr podobno robi lodówki dla żydów z funkcją szabasu ;)

    Ale to by była szabaso-lodówka i powinna działać w różnych
    lokalizacjach.

    > Ja się zastanawiam, co będzie gdy program będzie nastawiony na 30 stopni
    > a dostanie wodę 40 stopni itp.

    Tam przeciez jest termostat i cały układ ma jakąś histerezę wynikającą z
    bezwładności grzania, która z kolei wynika m.in. z tego, że grzeje się z
    większą mocą niż potrzeba do osiągnięcia jakiejś asymptotycznej
    równowagowej temperatury. Oznacza to, że jak się woda grzeje to
    występuje taki moment gdzie ma ona więcej niż np. programowe 30C.

    --
    Marcin