  • Data: 2019-06-05 11:11:02
    Temat: Re: z cyklu durne pomysły - podłączenie pralki do gorącej wody
    Od: WM <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
    tworzywa przy 70C moga juz mieknac.

    > Jeśli tak jest (w co trochę wątpię), to nie jest to blokada czasowa a
    > blokada do czasu wystudzenia. W praniu zaś głównie chodzi o to aby się

    Tam jest podgrzewany bimetal, który rygluje drzwiczki podczas prania.
    Po wyłączeniu pralki, trzeba odczekać aż ostygnie i odrygluje zamek.

    > to wszystko pomietosiło określony czas w określonej temperaturze. Zwykle
    > ta temperatura jest osiągana dużo szybciej niż pełna długość cyklu, więc
    > nie za bardzo widzę sens regulacji długości prania jako funckji
    > osiągniecia konkretnej temperatury.

    Czas grzania wody zależy od jej temperatury początkowej.
    Jeżeli jest bardzo zimna to trzeba ją dłużej grzać.
    Zapewne czas prania liczony jest od momentu aż termostat wyłączy grzanie.

    WM