  • Data: 2019-08-09 23:53:59
    Temat: Re: zagadka z gui
    Od: fir <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 9 sierpnia 2019 23:02:13 UTC+2 użytkownik J-23 napisał:
> [...]
    wyswietlenie podsumowania z przeklikanych pytan

    > Nie znajdziesz jakiegoś gotowego mechanizmu rozwiązania. Powód jest to
    > zadanie które ma na tyle mało składowych że przy obecnych maszynach i
    > dostępnych rozwiązaniach (bazy danych i nie tylko) to jest zadanie które
    > się nie komplikuje wraz z wzrostem ilości pytań

    w praktyce raczej zrobie to na androidzie

    > Jeżeli chodzi o kontrolki to tutaj też nie widzę wzrostu skomplikowania
    > wraz przybywaniem ilości pytań
    >
    > Jedyny problem to jak zainteresować użytkownika by odpowiedział np na
    > milion pytań i dobrnął do końca by zobaczyć podsumowanie swoich odp. :)
    >
    > Ale raczej nie to miałeś na myśli zadając to pytanie :)
    >
    > Pozdrawiam

    moje pytanie wynika z moich sklonnosci teoretycznych (uogolniania problemow i
    rozwiazywania ich na generalnym poziomie) i dotyczy tego jak wogole mozna robic
    'kontrolki' i ktore z tych
    sposobow sa lepsze

    kiedys sam sobie odpowiem bo narazie znowu wzialem kilka dni wolnego ;c